quote:Tweede ronde, dinsdag,20.00 uur:
ADO Den Haag 2-1 FC Eindhoven
Woensdag, 18.45 uur:
Excelsior - Heracles Almelo
Zaterdag, 16.30 uur:
FC Eindhoven - ADO Den Haag
20.00 uur:
Heracles Almelo - Excelsior
Winnaars naar finale (dinsdag 24 mei en zondag 29 mei). Winnaar finale speelt volgend seizoen in eredivisie.
Is ook nog uitgekomen ookquote:Op zondag 29 mei 2022 20:07 schreef LordVoldermort het volgende:
Als Excelsior dit wint gaat het stadion eraan
Dit is geil!quote:Op maandag 30 mei 2022 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende: Dan overigens pas op 11 juni de ontknoping.
dat waren echt prachtige beelden hahahaquote:Op maandag 30 mei 2022 09:36 schreef StephanL het volgende:
Nu de tweede helft aan het terug kijken. Niet dat ik wat heb tegen Ado, maar gun het Excelsior wel na de mooie comeback en roering door Ado supporters.
Al die supprters op het veld![]()
Hahahahaquote:Op maandag 30 mei 2022 10:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dat waren echt prachtige beelden hahaha
Ik dacht dat het ADO stadion ook grachten had net als de Arena, maar blijkbaar niet en kunnen ze zo het veld opquote:Op maandag 30 mei 2022 10:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dat waren echt prachtige beelden hahaha
Als je echt wil kan je altijd wel het veld op, het enige stadion dat wat dat betreft redelijk hufterproof is is de Kuip in Nederland volgens mij, omdat je gewoon in een gat van 3 meter flikkert.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ADO stadion ook grachten had net als de Arena, maar blijkbaar niet en kunnen ze zo het veld op
Ik ben er regelmatig geweest, en ja er zijn wel grachten, zonder hulp kom je daar volgens mij echt niet boven. Misschien als je goed kan springen vanaf de trappen, maar volgens mij is dat best riskant.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ADO stadion ook grachten had net als de Arena, maar blijkbaar niet en kunnen ze zo het veld op
Oh en in de arena zijn geen grachten meer, behalve de zuidtribune.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar bij ADO leek het wel erg makkelijk. Moet even bij vermeld worden dat ik nooit in stadions kom, dus neem het graag van je aanquote:Op maandag 30 mei 2022 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je echt wil kan je altijd wel het veld op, het enige stadion dat wat dat betreft redelijk hufterproof is is de Kuip in Nederland volgens mij, omdat je gewoon in een gat van 3 meter flikkert.
Bij de meeste stadions in Nederland kan je gewoon naar boven klimmen.
Ze zullen ook ongetwijfeld hulp hebben gehad, als in mensen die elkaar naar boven hebben getild, een opstapje of zelfs een meegenomen trap zou me niet verbazen in Den Haag.quote:Op maandag 30 mei 2022 10:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar bij ADO leek het wel erg makkelijk. Moet even bij vermeld worden dat ik nooit in stadions kom, dus neem het graag van je aan
Dit is de kers op de taart.quote:Op zondag 29 mei 2022 22:20 schreef RipCity het volgende:
Dirk Kuyt is de belangrijkste kandidaat om trainer te worden van ADO Den Haag. De 104-voudig international, die Feyenoord in 2017 kampioen maakte en afgelopen jaar zijn diploma coach betaald voetbal binnensleepte, moet technisch leiding gaan geven aan de Hagenaars in de Keuken Kampioen Divisie.
Hahahahahha
Is dit ook zo op de lange zijde aan de andere kant? Leek alsof mensen daar gewoon achter de reclameborden stondenquote:Op maandag 30 mei 2022 11:08 schreef mabo11 het volgende:
[ afbeelding ] Ze hebben best hoog moeten klimmen.
Uiteindelijk wel ja, maar dan moet je alsnog wel omhoog klimmen. Dit hele model stadion is gewoon ctrlc+ctrlv gedaan in vrijwel heel Nederland.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dit ook zo op de lange zijde aan de andere kant? Leek alsof mensen daar gewoon achter de reclameborden stonden
quote:Op maandag 30 mei 2022 09:41 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)rrestaties-na-rellen
Potdomme een lieve hont (zie filmpje)
@:zipportal
In FIFA staat dit model stadion bekend als Stadion Neder, zo 13 in een dozijn is hetquote:Op maandag 30 mei 2022 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, maar dan moet je alsnog wel omhoog klimmen. Dit hele model stadion is gewoon ctrlc+ctrlv gedaan in vrijwel heel Nederland.
[ afbeelding ]
Dit zou ook het stadion van NAC of NEC kunnen zijnquote:Op maandag 30 mei 2022 11:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
In FIFA staat dit model stadion bekend als Stadion Neder, zo 13 in een dozijn is het
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |