quote:Tweede ronde, dinsdag,20.00 uur:
ADO Den Haag 2-1 FC Eindhoven
Woensdag, 18.45 uur:
Excelsior - Heracles Almelo
Zaterdag, 16.30 uur:
FC Eindhoven - ADO Den Haag
20.00 uur:
Heracles Almelo - Excelsior
Winnaars naar finale (dinsdag 24 mei en zondag 29 mei). Winnaar finale speelt volgend seizoen in eredivisie.
quote:
Oefenwedstrijden ligt toch minder druk op naar mijn idee en kan je ook meer wisselen.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan krijg je net zo hard oefeninterlands in de plaats.
Zeiken op de Nations League is echt debiel. Het systeem had nauwelijks beter kunnen zijn en is echt een enorme verbetering ten opzichte van oefenpotjes.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
Overigens is de Nations League het systeem waarmee tegenwoordig de kwalificatiepotten worden vastgesteld. Wat je er ook van vindt, het doet ertoe.
Mee eens, wel sneller uitverkocht helaasquote:Op zondag 29 mei 2022 21:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zeiken op de Nations League is echt debiel. Het systeem had nauwelijks beter kunnen zijn en is echt een enorme verbetering ten opzichte van oefenpotjes.
Polen goed elftal zo nu en dan.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
In België - NL heb ik nog wel een beetje zin, de rest geloof ik wel
Alleen spelen ze die oefenpotjes evengoed nog.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zeiken op de Nations League is echt debiel. Het systeem had nauwelijks beter kunnen zijn en is echt een enorme verbetering ten opzichte van oefenpotjes.
Polen op afgelopen WK was zo'n leuke rubriek.quote:
Maar wel minderquote:Op zondag 29 mei 2022 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen spelen ze die oefenpotjes evengoed nog.
PIETJEPUKKEDquote:Op zondag 29 mei 2022 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kan je met zo'n wedstrijd praten de fcking Nations League.
Echt he.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kan je met zo'n wedstrijd praten over de fcking Nations League.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |