kan niet meer voor vandaagquote:Op zondag 29 mei 2022 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
als je iets perse nu nodig hebt...
anders gewoon AH of picnic hun werk laten doen
Zou wel een paraplu meenemenquote:Op zondag 29 mei 2022 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan niet meer voor vandaag
maar ik moet mij niet zo aanstellen
laat je het morgen bezorgen, als je het toch niet nu nodig hebtquote:
daar ben je konigin inquote:maar ik moet mij niet zo aanstellen
nee voor vandaag al nodig,. anders ga ik sushi bestellenquote:Op zondag 29 mei 2022 10:40 schreef mschol het volgende:
[..]
laat je het morgen bezorgen, als je het toch niet nu nodig hebt
[..]
Dat hebben we hier niet denk ikquote:
Zo kom je toch niet aan je stappenquote:
Ja echt handig zijn ze niet. Als het waait vliegen ze ook weleens van de rotonde af.quote:Op zondag 29 mei 2022 10:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb vorige week nog zo'n karretje geholpen die zichzelf de blubber had ingereden
Is dat een excuus?quote:
Hup gewoon naar die eerste winkel. Is dichterbij en goedkoper.quote:Op zondag 29 mei 2022 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo'n mcd super maar ga liever naar de ah
mcdonalds super?quote:Op zondag 29 mei 2022 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo'n mcd super maar ga liever naar de ah
denk die mcd is duurderquote:Op zondag 29 mei 2022 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hup gewoon naar die eerste winkel. Is dichterbij en goedkoper.
quote:Op zondag 29 mei 2022 10:45 schreef bitterbal het volgende:
misschienbeter naar de ah in afrikaanderwijk . bij zuidplein is een maccie
https://www.mcd-supermarkt.nl/quote:Op zondag 29 mei 2022 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
mcdonalds super?
geen wonder dat jij altijd zin hebt in maccie
Ik moet te hard lachen.quote:Nou ik zie ook liever Meghan dan die ouwe darm.
vind em duur, zelfs tov ahquote:Op zondag 29 mei 2022 11:11 schreef bitterbal het volgende:
hoogvliet gingen mijn ouders veel. best goede supermarkt.
ja, kan jij niet aan meedoen zeker?quote:Op zondag 29 mei 2022 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Is dit het Nederlands kampioenschap supermarkt opnoemen?
quote:Op zondag 29 mei 2022 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Is dit het Nederlands kampioenschap supermarkt opnoemen?
Jumboquote:
Ohja die zit hier ook nog ergens in Emmen. Daar kom ik echt werkelijk nooit.quote:
Gewoon je minst favoriete. Waarom dat is mag je zelf bepalen natuurlijk.quote:
Ze hebben vaak wel een beter assortiment vis en vlees dan de apquote:Op zondag 29 mei 2022 11:19 schreef Karzai het volgende:
Er zit hier ook een marqt die is helemaal n iet te betalen
Die ken ik niet. Of is dat een natuurwinkel? Nee toch.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:19 schreef Karzai het volgende:
Er zit hier ook een marqt die is helemaal n iet te betalen
Nee hoor ik ga gewoon naar de supermarkt en heb ook altijd lekkere dingen in huis.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:22 schreef UitStraling het volgende:
Als je lekkere spullen wil hebben moet je naar de bakker, de groenteboer, de traiteur, de landwinkel, de slager.
Hipsterwinkel voor professionele quinoakauwersquote:Op zondag 29 mei 2022 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Of is dat een natuurwinkel? Nee toch.
zoietsquote:Op zondag 29 mei 2022 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Of is dat een natuurwinkel? Nee toch.
Daar wil ik echt nog een keertje heen maar denk dat ik een aparte lege koffer dan mag meenemen voor alle snacks. #geengrapquote:Op zondag 29 mei 2022 11:22 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn favo supermarkt is natuurlijk gewoon walmart
quote:Op zondag 29 mei 2022 11:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hipsterwinkel voor professionele quinoakauwers
Oooh dan denk ik dat we die wel hebben in het centrum. Kom ik uiteraard ook nooit. Weet nog dat iemand die ik ken niks mag hebben en daar wraps ging halen.. 2 stuks voor 4 euro ofzo.quote:
Die koffer kun je dus gewoon bij walmart kopenquote:Op zondag 29 mei 2022 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar wil ik echt nog een keertje heen maar denk dat ik een aparte lege koffer dan mag meenemen voor alle snacks. #geengrap
Het is maar goed dat ik nu geen geld om naar Amerika te gaan.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die koffer kun je dus gewoon bij walmart kopen
stiekem hebben die het gewoon bij de AH gehaald en 500% op de prijs gegooid..quote:Op zondag 29 mei 2022 11:26 schreef UitStraling het volgende:
Had gisteren bij een speciaalzaak een klein hapje pasta met carpaccio, pijnboompitjes en truffelschaafsel, piste bijna in mijn broek zo lekker, de carpaccio van de AH is gewoon smakeloos rookvlees van een ziek koetje.
Nee dit was echt een speciale koe hoor!!!!quote:Op zondag 29 mei 2022 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
stiekem hebben die het gewoon bij de AH gehaald en 500% op de prijs gegooid..
"speciaal" zaken
Je mag in Nederland vlees al biologisch noemen als je een touwtje met een bal eraan in de legbatterij met 50.000 kippen op hangt.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:33 schreef Karzai het volgende:
maar de meeste supermarkten hebben tegenwoordig ook biologisch vlees
Ik heb er nu ook 1 aan. Maar dat heb ik altijd in de sportschoolquote:
je loopt al 2 dagen solo te teasen in een Verpleegsterspakje?quote:Op zondag 29 mei 2022 11:38 schreef Ama het volgende:
Ik zal na 2 dagen maar eens normale kleding aantrekken.
Nee ben dit weekend toch alleen thuis.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je loopt al 2 dagen solo te teasen in een Verpleegsterspakje?
koop hier vaak kipquote:Op zondag 29 mei 2022 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mag in Nederland vlees al biologisch noemen als je een touwtje met een bal eraan in de legbatterij met 50.000 kippen op hangt.
quote:
Oeh, dat verschil met een plofkipje proef je wel denk ik.quote:Op zondag 29 mei 2022 11:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
koop hier vaak kip
https://twentseblauwe.nl/
quote:Op zondag 29 mei 2022 11:44 schreef Karzai het volgende:
boodschappenlijstje maken, vanavond taco's eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |