Het was dan ook een opa vertelt ideequote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is nog steeds relatief nieuwHet festival bestaat al heel lang
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:24 schreef NailQueen het volgende:
@:Aoibhin, Wat vond jij eigenlijk van dit jaar? Wie waren jouw favorieten?
En mijn favorieten zijn eigenlijk gelijk aan die van @koffieleukquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan alleen mijn persoonlijke mening geven, maar persoonlijk vind ik 2004 een typisch jaar zoals de 2000's dat waren, dus in vergelijking met nu in de breedte niet heel geweldig, al heb je wel uitschieters. En de meeste kutnummers zijn gewoon terecht in de oerslechte semi blijven hangen, dus in de finale die wij kijken is het kaf wel van het koren gescheiden
Oké opaquote:
Ik bedoel 2022quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
En mijn favorieten zijn eigenlijk gelijk aan die van @:koffieleukWaarbij Servië-Montenegro (NU!), Cyprus en Turkije er wel bovenuit steken.
Verder vind ik Albanië ook wel lekker vrolijk, en Bosnië en Herzegovina vind ik niet persé goed maar dat optreden is wel legendarisch
Ik hoop ook op een ja, gezien dat ik naar een concert wilquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:30 schreef NailQueen het volgende:
Maakt Zeljko eigenlijk nog muziek? Zeg alsjeblieft Ja.
Oh gelukkig. Ik kan niet nog 2 jaar wachten op Helena en Il Volo ehh.. zulke fantastische jarenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:25 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Context!
Mijn opmerking was een reactie op Bill's claim dat we na 1975 geen Nederlandse inzendingen meer zouden zien.
correct.quote:
Wat betreft 2022 zijn mijn favorieten: VK, Portugal, IJsland, Estland, Zweden (had in de finale beter gekund), Italië (jammer live niet zo goed), Nederland en Moldaviëquote:
Zeker als je de jaren er na ziet, ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:34 schreef NailQueen het volgende:
Dit vind ik wel een ondergewaardeerd optreden van ons. Zeker geen hoogvlieger maar ze hebben het toch geflikt om de finale te halen. Dat verdiend wel meer waardering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |