Hoi Sytsequote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sytse komt terug de woonkamer vanwege Ruslana
Nee, eerst nog dit opvullertje uit Kroatiëquote:
Ik heb vanavond een aantal nummers gehoord die veel meer opvuller waren dan dit. Met name de coupletten zijn mooi melodieus.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, eerst nog dit opvullertje uit Kroatië
Nu ik hem weer eens hoor valt ie inderdaad wel mee. Kon me er vooral helemaal niks meer van herinneren in eerste instantiequote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:50 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een aantal nummers gehoord die veel meer opvuller waren dan dit. Met name de coupletten zijn mooi melodieus.
NU krijg je eindelijk je Deenquote:
@H_Tquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
Welke held gaat deze doen bij de karaoke?
Inclusief het dansjequote:
Ik zie het al voor mequote:
Ik heb al een soort van claim op Lordiquote:
Indien iemand Keiino gaat zijn, moet jij ook de joiker zijnquote:
Keiinoquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Indien iemand Keiino gaat zijn, moet jij ook de joiker zijn
We gaan nu schakelen met heel Europa! Hallo Duitsland! Kak, de verbinding binnen de eigen stad werkt niet. Oh ja en we zouden naar Spanje maar dat duurt te lang. Door!quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan ze beter hebben dan Laura & Mika
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:01 schreef H_T het volgende:
[..]
We gaan nu schakelen met heel Europa! Hallo Duitsland! Kak, de verbinding binnen de eigen stad werkt niet. Oh ja en we zouden naar Spanje maar dat duurt te lang. Door!
Laura die dat lekker gaan overdrijvenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:01 schreef H_T het volgende:
[..]
We gaan nu schakelen met heel Europa! Hallo Duitsland! Kak, de verbinding binnen de eigen stad werkt niet. Oh ja en we zouden naar Spanje maar dat duurt te lang. Door!
Vooraf niet heel veel van meegekregen (hoop dat ik volgend jaar meer kan volgen van tevoren).quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:59 schreef NailQueen het volgende:
Wat vond je van de hele organisatie in Turijn. @:Aoibhin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |