abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:25:34 #126
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_8324222
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:23 schreef Travolta het volgende:

[..]

En tegenwoordig hebben ze daar hele goeie onderzoekers voor, zelfs als je een armoedzaaier bent. Ik denk dat een Michael Jackson altijd een duurdere advocaat zal kunnen veroorloven dan die van dat "ventje."

Als dan dus na gaat dat hij het gesettled heeft, is het voor mij een plus een is twee.

En ik blijf het verdacht vinden dat de ouders het geld verkiezen boven de aanrander van hun bloedeigen kind achter tralies te zien
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:26:57 #127
45769 Travolta
My sword is sealed forever.
pi_8324247
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:25 schreef jerney het volgende:
En ik blijf het verdacht vinden dat de ouders het geld verkiezen boven de aanrander van hun bloedeigen kind achter tralies te zien
Amerika he? Money money uber alles.
Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:27:26 #128
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8324256
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:19 schreef Travolta het volgende:

[..]

Ik zal hem eens even lezen! Ik weet zeker dat een geocities site, opgebouwt door een random iemand op internet, betrouwbaarder is dan die van het daadwerkelijke justitie rapport.

Ik wacht eerst overigens calvobbes zijn mening af over deze site, voor ik weer zo voor aap sta!!! *grinnik!*

rapport? Het is een verklaring van een puber, aangespoord door een vader met dollartekens in zijn ogen.

Die site is gemaakt in 1998 of zo, zit vol met BRONNEN en is op de meest objectieve manier geschreven. Verder is dit niet de enige site. Zijn ook zat boeken van overigens. Je mag wel een beetje open staan voor dingen vind ik zeg, ik vind dat je je een beetje naief en kinderachtig gedraagt

vrijdag 7 februari 2003 @ 00:28:25 #129
45769 Travolta
pi_8324275
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:27 schreef Flaman het volgende:

[..]

rapport? Het is een verklaring van een puber, aangespoord door een vader met dollartekens in zijn ogen.

Die site is gemaakt in 1998 of zo, zit vol met BRONNEN en is op de meest objectieve manier geschreven. Verder is dit niet de enige site. Zijn ook zat boeken van overigens. Je mag wel een beetje open staan voor dingen vind ik zeg, ik vind dat je je een beetje naief en kinderachtig gedraagt

dat zeg ik, een geocities site is altijd betrouwbaarder. ik ben het toch ook helemaal met je eens?

wat is je probleem?

Allemaal even lachen om [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=1150]Sunchaser![/url] - Pas op! [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/269625/1]Dr_Crouton steelt grapjes![/url]
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:29:20 #130
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8324294
wat doe je nou dom, het gaat toch wat er op staat niet waarop het staat.

Maar ja als je bang bent om uitgeluld kan ik best wel snappen waarom je telkens op de man af speelt en zo...(of op de site in dit geval:P)

vrijdag 7 februari 2003 @ 00:30:12 #131
45769 Travolta
pi_8324316
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:29 schreef Flaman het volgende:
wat doe je nou dom, het gaat toch wat er op staat niet waarop het staat.

Maar ja als je bang bent om uitgeluld kan ik best wel snappen waarom je telkens op de man af speelt en zo...(of op de site in dit geval:P)

sorry, ik begrijp je niet. ik geef je gelijk en dan doe je zo.
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:31:08 #132
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8324333
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:31:28 #133
45769 Travolta
pi_8324341
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:31 schreef Flaman het volgende:

da's beter.
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:33:12 #134
30961 Knaller
knalt er op los
pi_8324378
Mja, als ouder zijnde zou je toch de afkoopsom weigeren en zorgen dat de man die aan je kind heeft gezeten achter de tralies komt te zitten... maar dat is niet gebeurd! Daarom geloof ik het al helemaal niet dat MJ het gedaan heeft. Ken je die Amerikanen met hun schadeclaims nu onderhand nog niet? Het is erg sneaky, maar dit is helaas een manier om makkelijk even multi-miljonair te worden en daar is MJ slachtoffer van geworden volgens mij. Omdat hij vast erg geschokt en emotioneel (zo schat ik hem wel in) was dat ie werd beschuldigd werd van zoiets heeft hij het maar snel zo afgehandeld want veel zin had hij niet in een jarenlange rechtzaak... aan de ene kant begrijpelijk!
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:34:20 #135
45769 Travolta
pi_8324402
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:33 schreef Knaller het volgende:
Mja, als ouder zijnde zou je toch de afkoopsom weigeren en zorgen dat de man die aan je kind heeft gezeten achter de tralies komt te zitten... maar dat is niet gebeurd! Daarom geloof ik het al helemaal niet dat MJ het gedaan heeft. Ken je die Amerikanen met hun schadeclaims nu onderhand nog niet? Het is erg sneaky, maar dit is helaas een manier om makkelijk even multi-miljonair te worden en daar is MJ slachtoffer van geworden volgens mij. Omdat hij vast erg geschokt en emotioneel (zo schat ik hem wel in) was dat ie werd beschuldigd werd van zoiets heeft hij het maar snel zo afgehandeld want veel zin had hij niet in een jarenlange rechtzaak... aan de ene kant begrijpelijk!
ik geef hem ook wel het voordeel van de twijfel. dat zeg ik ik ben al jarenlange fan van hem, ik vind hem een muzikaal genie. alleen na dat interview gezien te hebben en dit gelezen te hebben... ik weet het niet.

het is allemaal erg dubbel.

vrijdag 7 februari 2003 @ 00:35:48 #136
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8324434
Nou twijfel je weer. Net was je het zo zeker
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:37:16 #137
45769 Travolta
pi_8324467
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:35 schreef Flaman het volgende:
Nou twijfel je weer. Net was je het zo zeker
laat ik het zo zeggen, ik ben voor 90% zeker nu dat het een pedofiel is. zeker als je zag hoe die met dat jongetje zat, alles bij elkaar...

ze zeggen over jou en mij toch ook niet zomaar dat we pedofiel zijn? en wij gaan toch ook niet met vreemde jongetjes in bed liggen?

vrijdag 7 februari 2003 @ 00:39:25 #138
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8324514
vreemde? Zijn toch echt vrienden van hem dacht. Ouders weten er ook van en zo

Denk dat ie na 93 sowieso al niet meer dingen gaat flikken.

Je kan het inderdaad nooit uitsluiten, en je hebt misschien aanwijzingen maar niks concreets om te zeggen 'hij is pedofiel'

imo

vrijdag 7 februari 2003 @ 00:41:00 #139
45769 Travolta
pi_8324540
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:39 schreef Flaman het volgende:
vreemde? Zijn toch echt vrienden van hem dacht. Ouders weten er ook van en zo

Denk dat ie na 93 sowieso al niet meer dingen gaat flikken

hij pakt het gewoon heel slim aan als je het mij vraagt. ik bedoel ook nog eens die moeders van zijn eigen kinderen, fucking zaad donors!!! welke man doet dat?

als jij of ik zo beroemd zouden zijn, van kinds af aan, dan vliegen de alyssa milano's en britney spearsjes je toch door de lakens heen?

ik weet wel dat ik alles zou neuken wat los en vast zat.

vrijdag 7 februari 2003 @ 00:53:56 #140
30961 Knaller
knalt er op los
pi_8324715
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:41 schreef Travolta het volgende:

[..]

hij pakt het gewoon heel slim aan als je het mij vraagt. ik bedoel ook nog eens die moeders van zijn eigen kinderen, fucking zaad donors!!! welke man doet dat?

als jij of ik zo beroemd zouden zijn, van kinds af aan, dan vliegen de alyssa milano's en britney spearsjes je toch door de lakens heen?

ik weet wel dat ik alles zou neuken wat los en vast zat.

Je moet er wel rekening mee houden dat niet ieder persoon hetzelfde is. Ieder individu zit anders in elkaar, heeft andere interesses en doet andere dingen. Door een slechte jeugd kunnen mensen ook erg veranderen en wordt het leven van die persoon daardoor beïnvloed. Tja, en volgens mij is MJ te verlegen en klimt ie liever in bomen dan sex te hebben met een vrouw en ik denk dat ie vrouw ook niet echt zin had om met hem het bed in te duiken! Mja, zaaddonors zijn dan een oplossing!!
  vrijdag 7 februari 2003 @ 00:55:33 #141
45769 Travolta
pi_8324735
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:53 schreef Knaller het volgende:

[..]

Je moet er wel rekening mee houden dat niet ieder persoon hetzelfde is. Ieder individu zit anders in elkaar, heeft andere interesses en doet andere dingen. Door een slechte jeugd kunnen mensen ook erg veranderen en wordt het leven van die persoon daardoor beïnvloed. Tja, en volgens mij is MJ te verlegen en klimt ie liever in bomen dan sex te hebben met een vrouw en ik denk dat ie vrouw ook niet echt zin had om met hem het bed in te duiken! Mja, zaaddonors zijn dan een oplossing!!

tsja wie zal het zeggen. ik persoonlijk denk dat ie zich wel vergrepen heeft aan kinderen. het is niet normaal voor een 44 jarig iemand om geen gewone normale sexuele gevoelens naar andere (ongeacht of dat mannen of vrouwen zijn) volwassenen te hebben.
  vrijdag 7 februari 2003 @ 01:04:11 #142
30961 Knaller
knalt er op los
pi_8324821
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 00:55 schreef Travolta het volgende:

[..]

tsja wie zal het zeggen. ik persoonlijk denk dat ie zich wel vergrepen heeft aan kinderen. het is niet normaal voor een 44 jarig iemand om geen gewone normale sexuele gevoelens naar andere (ongeacht of dat mannen of vrouwen zijn) volwassenen te hebben.

Als ie zich vergrepen zou hebben aan meerdere kinderen zouden er toch wel meer aanklachten zijn geweest? Sexuele ervaringen op een jonge leeftijd zouden het gedrag van een kind denk ik wel zodanig beïnvloeden dat het duidelijk te zien zou zijn dat er iets met zo'n kind gebeurd is... Over MJ's sexuele gevoelens kan ik niks zeggen want kan niet in z'n hoofd kijken maar het viel me wel op in de docu dat ie aardig stond te flirten met die vrouwelijke fans van hem!! Misschien zegt dat iets??
  vrijdag 7 februari 2003 @ 01:07:05 #143
45769 Travolta
pi_8324843
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 01:04 schreef Knaller het volgende:
Als ie zich vergrepen zou hebben aan meerdere kinderen zouden er toch wel meer aanklachten zijn geweest? Sexuele ervaringen op een jonge leeftijd zouden het gedrag van een kind denk ik wel zodanig beïnvloeden dat het duidelijk te zien zou zijn dat er iets met zo'n kind gebeurd is...
Denk eens aan een "normale" buurt pedofiel? Dan komt het vaak ook pas uit als er eentje "uit the closet" komt. (Zelfde met verkrachters/aanranders met volwassen slachtoffers trouwens.)

Of denk aan misbruik in een gezin, of waar meerdere gezinnen aan mee doen. Enfin, voorbeelden genoeg!

quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 01:04 schreef Knaller het volgende:
Over MJ's sexuele gevoelens kan ik niks zeggen want kan niet in z'n hoofd kijken maar het viel me wel op in de docu dat ie aardig stond te flirten met die vrouwelijke fans van hem!! Misschien zegt dat iets??
Nouuuuu flirten. Niet echt. Dan heb je toch niet echt goed gekeken!
  vrijdag 7 februari 2003 @ 01:16:38 #144
30961 Knaller
knalt er op los
pi_8324895
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 01:07 schreef Travolta het volgende:

[..]

Denk eens aan een "normale" buurt pedofiel? Dan komt het vaak ook pas uit als er eentje "uit the closet" komt. (Zelfde met verkrachters/aanranders met volwassen slachtoffers trouwens.)

Of denk aan misbruik in een gezin, of waar meerdere gezinnen aan mee doen. Enfin, voorbeelden genoeg!
[..]

Nouuuuu flirten. Niet echt. Dan heb je toch niet echt goed gekeken!

Dat voorbeeld van die "normale" buurt pedofiel kan kloppen maar geeft dat antwoord op waarom er niet meer aanklachten tegen MJ zijn geweest waarvan ie beschuldigd werd van zulke praktijken?

En dat flirten was misschien een groot woord en wat overdreven, maar let eens op wat ie zegt als hij die meid even bij hem in de auto laat en dat moment waar hij met die Spaanse dames praat en complimentjes geeft... zulke dingen bedoelde ik nou! Mja, het viel me gewoon op in ieder geval!!

Redactie Frontpage vrijdag 7 februari 2003 @ 08:06:34 #145
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8325880
Jackson "Devastated" by Documentary www.imdb.com

Pop superstar Michael Jackson has hit out at the makers of the explosive British TV documentary on his life - and accused journalist Martin Bashir of "betraying him." Jackson has released a statement saying he is "devastated" by the show - which pried into the reclusive star's personal life - and is angry it gave the impression he abuses children. The statement reads, "Today I feel more betrayed than perhaps ever before, that someone who had got to know my children, my staff and me, whom I let into my heart and told the truth, could then sacrifice the trust I placed in him and produce this terrible and unfair program. Everyone who knows me will know the truth, which is that my children come first in my life and that I would never harm any child." The show aired on the UK's ITV1 network on Monday night, attracting a massive audience of around 15 million - and is due to be screened in the US Thursday. But Jackson feels details of his personal life were "grossly distorted", particularly his admission he shares his bed with children. The statement adds, "Michael is devastated and feels utterly betrayed by the British television program, 'Living with Michael Jackson, '" adding that he regarded the show as "a gross distortion of the truth and a tawdry attempt to misrepresent his life and his abilities as a father. Michael feels deeply angry that the program could have led viewers to conclude that he abuses children in any way. Michael Jackson has never, and would never, treat a child inappropriately or expose them to any harm and totally refutes any suggestions to the contrary." The singer singles out Bashir - who was chosen after his controversial televised interview with Diana Princess Of Wales - for particular disregard. He adds, "Michael is deeply upset that the program sensationally sets out to use two or three pieces of footage giving a wholly distorted picture of his behavior and conduct as a father. Michael believes that what was eventually broadcast was a salacious ratings- chaser, designed to celebrate Martin Bashir and which was indifferent to the effect on Michael personally, his family and his close friends."

vrijdag 7 februari 2003 @ 09:41:37 #146
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_8326727
Ik begrijp alle MJ fans wel hoor. Als je idool van pedofilie wordt beschuldigd, kan je dat gewoon niet geloven. Maar ja, de aanwijzingen (indirect bewijs) stapelen zich wel op he? In de docu komt hij over als een verknipte, rijke mafkees. Ook de afgekochte beschuldiging uit 1993 doet hem geen goed.Hij voldoet gewoon helemaal aan het stereotiep van en pedo. ( Zelf misbruikt, verwarde geest, "kinderen zijn zo lief en onschuldig", teveel geld om beschuldigingen af te kopen). Als ik hem dan ook nog raar met kinderen (waaronder z'n eigen) zie omgaan, dan laat ik m'n twijfels langzaam varen.

Michael: Je hoort in een TBSkliniek!!

[Dit bericht is gewijzigd door Bonobo11 op 07-02-2003 09:48]

Feyenoord!!! * Barça
pi_8326749
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 09:41 schreef Bonobo11 het volgende:

Maar ja, de bewijzen stapelen zich wel op he?

En welke bewijzen zijn dat dan?
  vrijdag 7 februari 2003 @ 10:35:13 #148
30961 Knaller
knalt er op los
pi_8327236
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 09:41 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik begrijp alle MJ fans wel hoor. Als je idool van pedofilie wordt beschuldigd, kan je dat gewoon niet geloven. Maar ja, de aanwijzingen (indirect bewijs) stapelen zich wel op he? In de docu komt hij over als een verknipte, rijke mafkees. Ook de afgekochte beschuldiging uit 1993 doet hem geen goed.Hij voldoet gewoon helemaal aan het stereotiep van en pedo. ( Zelf misbruikt, verwarde geest, "kinderen zijn zo lief en onschuldig", teveel geld om beschuldigingen af te kopen). Als ik hem dan ook nog raar met kinderen (waaronder z'n eigen) zie omgaan, dan laat ik m'n twijfels langzaam varen.

Michael: Je hoort in een TBSkliniek!!

Ik zou zeggen, ga met die bewijzen van je naar de rechter en klaag hem aan!!
En MJ is niet echt mijn idool, hij heeft aardige muziek gemaakt maar geef mij maar Queen!!
  vrijdag 7 februari 2003 @ 12:20:49 #149
45769 Travolta
pi_8329179
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 08:06 schreef SunChaser het volgende:
Jackson "Devastated" by Documentary www.imdb.com

Pop superstar Michael Jackson has hit out at the makers of the explosive British TV documentary on his life - and accused journalist Martin Bashir of "betraying him." Jackson has released a statement saying he is "devastated" by the show - which pried into the reclusive star's personal life - and is angry it gave the impression he abuses children. The statement reads, "Today I feel more betrayed than perhaps ever before, that someone who had got to know my children, my staff and me, whom I let into my heart and told the truth, could then sacrifice the trust I placed in him and produce this terrible and unfair program. Everyone who knows me will know the truth, which is that my children come first in my life and that I would never harm any child." The show aired on the UK's ITV1 network on Monday night, attracting a massive audience of around 15 million - and is due to be screened in the US Thursday. But Jackson feels details of his personal life were "grossly distorted", particularly his admission he shares his bed with children. The statement adds, "Michael is devastated and feels utterly betrayed by the British television program, 'Living with Michael Jackson, '" adding that he regarded the show as "a gross distortion of the truth and a tawdry attempt to misrepresent his life and his abilities as a father. Michael feels deeply angry that the program could have led viewers to conclude that he abuses children in any way. Michael Jackson has never, and would never, treat a child inappropriately or expose them to any harm and totally refutes any suggestions to the contrary." The singer singles out Bashir - who was chosen after his controversial televised interview with Diana Princess Of Wales - for particular disregard. He adds, "Michael is deeply upset that the program sensationally sets out to use two or three pieces of footage giving a wholly distorted picture of his behavior and conduct as a father. Michael believes that what was eventually broadcast was a salacious ratings- chaser, designed to celebrate Martin Bashir and which was indifferent to the effect on Michael personally, his family and his close friends."

Zoiets had ik idd al verwacht ja!
pi_8330008
Wat een vreselijke man is die interviewer zeg. De hele tijd maar oordelen, MJ niet uit laten praten, totaal geen respect voor de persoon die hij interviewt, zichzelf belangrijker vinden dan de persoon die hij interviewt, enz... Echt heel slecht. Ik zou me als ik MJ was echt niet door hem hebben laten interviewen hoor.

Wat Michael zelf betreft: ik vind hem psychologisch gezien een erg interessant persoon en geloof niet dat er echt kwaad in hem schuilt.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')