Alleen de milkshakes, of mckroket. Al is het ook al weer jaren geleden dat ik dat op hebquote:
Dat zijn jouw woordenquote:
Knorden dus in dit gevalquote:
Da's nóg beter!!quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's nóg beter!!
Gewoon in je ouwe oma-onderbroek, lekker de flattertjes er onbeschaamd uit laten knetteren (ja, knétteren, niet dat laffe voorzichtige, gewoon zo hard dat je denkt:"zouden de buren dat horen?"), dwars over het bed gaan liggen en de wekker door de kamer heen rammen, die je met je idiote kop om de eoa reden toch nog gezet had.
Ja oke maar toch.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee heerlijk. Lekker woelen. Geen piepende ademhaling of geknor of gesnurk van de ander. Kan gewoon windjes laten.
Laatste keer was voor een EK voetbalwedstrijd, honger en er was niks anders wat je veilig kon kopenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen de milkshakes, of mckroket. Al is het ook al weer jaren geleden dat ik dat op heb
Van die mitrailleurknetterwindenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's nóg beter!!
Gewoon in je ouwe oma-onderbroek, lekker de flattertjes er onbeschaamd uit laten knetteren (ja, knétteren, niet dat laffe voorzichtige, gewoon zo hard dat je denkt:"zouden de buren dat horen?"), dwars over het bed gaan liggen en de wekker door de kamer heen rammen, die je met je idiote kop om de eoa reden toch nog gezet had.
Ik probeer ze altijd een beetje uit te rekken tegenwoordig en en dan beeld ik me in dat ik in Oekraïne aan het front zit.quote:
Lekker is dat he.quote:Op zondag 29 mei 2022 00:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan ook heel vast slapen. Comaslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |