Dat was er ook niet toen hij Lauda's auto in de muur parkeerdequote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:13 schreef Nattekat het volgende: [..] Moet RB er wel dichter op gaan zitten, want nu is er totaal geen druk.
Ik hoop voor hem dat ze jou niet bij zijn remmen gelaten hebben.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat was er ook niet toen hij Lauda's auto in de muur parkeerde
Even op spugenquote:
Ha goed zo dat had hij even nodig van onsquote:
TSU.quote:
Nou ja zowel Max als Charles hebben niet de beste track record hier dus misschien man ik beter niets meer zeggenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat ze jou niet bij zijn remmen gelaten hebben.
Hij was al lang weer terug in de pits dudequote:
Ohhhquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:17 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Hij was al lang weer terug in de pits dude
Stop deze act.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:17 schreef Newone82 het volgende:
Shit man. Ferrari loeisnel. Pijnlijk weekend gaat dit worden voor ons NL’ers
Naja als ze pole pakken, probeer er dan maar langs te komen.quote:
Prive actie van een Marshall volgens Fox en die volgt een full course redquote:
Ze rijden bewust rustig de pits uitquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ben benieuwd wie niet gaat halen om een snelle ronde te doen
ijsje aan het eten?quote:
Wit.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Rood waarschijnlijk omdat Tsunoda langzaam was en niet wendbaar. Kan je ook geel zwaaien natuurlijk
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wit.
Maar volgens sky was het een lokale Marshall die met de rode vlag zwaaide waarop racecontrol wel op de knop moest drukken
Denk het niet. Maar wel achter Russell hoop ik.quote:
Kunnen we die knaker niet 20 stokslagen geven voor iedere keer dat hij ultra zegt?quote:
Homofielen mag je niet slaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Kunnen we die knaker niet 20 stokslagen geven voor iedere keer dat hij ultra zegt?
welk circuit?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
User @:chevycaprice rijdt ook een 1:12 op de sim. Ter info.
Hij riskeert echter hooguit z'n LEGO tafel omver te rijden ipv een muur.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
User @:chevycaprice rijdt ook een 1:12 op de sim. Ter info.
Een boze moeder ipv een boze teambaas.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij riskeert echter hooguit z'n LEGO tafel omver te rijden ipv een muur.
Dat was wel echt een parodie in de letterlijkste zin van het woord.quote:
dat doen ze ultra veel jaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Zeggen ze het nou echt elke keer dat jullie ULTRA posten of zijn jullie aan het memen?
Niet elke keer, soms ook MEGA.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Zeggen ze het nou echt elke keer dat jullie ULTRA posten of zijn jullie aan het memen?
misschien moet hij een duik in het zwembad of in de zee nemen?quote:
Overboord gooien.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
misschien moet hij een duik in het zwembad of in de zee nemen?
Maar dat is helemaal niet echt joh suffe.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook geschilderd water?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We zijn niet in de USAquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal niet echt joh suffe.
Allemaal voorzichtigquote:
Liberty kan de pot opquote:
Niet teveel aandacht aan de tijden bestedenquote:
Wat ultra dom.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het was de weegbrug, viaplay dacht een probleem lol
Hoezo?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Dit zou heel goed een straf kunnen zijn.
Wat zou de straf kunnen zijn dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Nee man die heeft de pace niet dit weekendquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:40 schreef Perox het volgende:
Ik ben benieuwd wat Max in Q3 laat zien. Wellicht dat hij op safe speelt voor nu?
De dopingcontrole.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Willikeurig auto’s wegen tijdens een kwalificatie. Welke debiel heeft dat ooit verzonnen?
Sinds er teams waren die een loopje met de regels namenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Willikeurig auto’s wegen tijdens een kwalificatie. Welke debiel heeft dat ooit verzonnen?
De weegbrug missen? Nee, dat mag niet.quote:
Dat is Max ook overkomen en die had geen strafquote:
Nee, achteruit de weegbrug opquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De weegbrug missen? Nee, dat mag niet.
Daar valt ook wel iets anders op te verzinnen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sinds er teams waren die een loopje met de regels namen
Daar heb ik geen actieve herinnering aan.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is Max ook overkomen en die had geen straf
Vergelijkbaar wat nu bij Lecerc gebeurde
Jaquote:
Nee.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Vettel dusquote:
Einde carrière.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:42 schreef pmponer het volgende:
Die lachende australier is ook nog lekker bezig he
Moet hij wetenquote:
Ultraquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:48 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb nu echt enorme behoefte aan een stukje duiding van Viaplay
2021 belde dat de zaterdag niet bepaalt wie er morgen wintquote:
Sadist.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:48 schreef pmponer het volgende:
Ik vind het nog wat slapjes met de rode vlaggen enzo
Monteurs konden snel wat lood in de cockpit of luchthappers gooien tijdens het terugduwen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee.
Alleen als je iets doet waar niet duidelijk is of er iets is aangepast is aan de wagen
(dus de pit inrijden mag niet)
Daar moet een verklaring voor zijn. Of Q3 knallen of toch iets met een gok op regen morgen en geen risico naar achteren toe als dat niet goed uitpakt?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
komt structureel een paar tiende tekort helaas
Wielrennen geen sport noemenquote:
Samenwerkende Apothekers.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wielrennen geen sport noemenJij bent wel af.
Alleen gedurende die drie weken in Frankrijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou beeld op dit moment al een vooruitgang vinden…quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:48 schreef -XOR- het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo zat ik inderdaad toen die jongen dat beweerde. Als je je ergens helemaal de tering sloopt is het wel bij wielrennen.quote:
Wat zei die?quote:
Fietsen met drugs op een sport noemenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En 2017.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2021 belde dat de zaterdag niet bepaalt wie er morgen wint
Precies, duiding komt meestal in stukjes. Iemand die doet alsof die met een analyse komt, maar in plaats daarvan er maar wat losse opmerkingen bijplaatst.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:48 schreef -XOR- het volgende:
Volgens Verstappen is de auto "totaal shit". "Ik heb aan de voorkant helemaal geen grip en kan niet eens normaal op mijn rempedaal trappen", meldt hij over de boordradio. Pole lijkt er vandaag niet in te zitten voor de Red Bull-coureur.quote:
Kwalificaties maakt je geen kampioenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:52 schreef Caland het volgende:
RB kan er nog steeds geen kwalificatie-auto van maken
hij moet zich toch wel een beetje leren beheersen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens Verstappen is de auto "totaal shit". "Ik heb aan de voorkant helemaal geen grip en kan niet eens normaal op mijn rempedaal trappen", meldt hij over de boordradio. Pole lijkt er vandaag niet in te zitten voor de Red Bull-coureur.
Tsjonge jonge. Die moet er wel hard aan trekken nu anders heeft die heel veel uit te leggen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens Verstappen is de auto "totaal shit". "Ik heb aan de voorkant helemaal geen grip en kan niet eens normaal op mijn rempedaal trappen", meldt hij over de boordradio. Pole lijkt er vandaag niet in te zitten voor de Red Bull-coureur.
* HiDiHo zoekt zakdoekjesquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Fietsen met drugs op een sport noemen
Vroeger zat gedaan
Geen chromecast hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:53 schreef VEM2012 het volgende:
Ook wat: Viaplay app op de tv is er mee gekapt. Gelukkig doet die van de Apple TV het nog.
Kut viaplay. Nu moet ik betalen voor F1 en is het technisch gewoon een stuk slechter.
Dit niet al doorhebben sinds gisteren….Wordt helemaal niks voor Max. Lijkt wel op Hamilton 2021 monaco gp voor maxquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:53 schreef VEM2012 het volgende:
Ook wat: Viaplay app op de tv is er mee gekapt. Gelukkig doet die van de Apple TV het nog.
Kut viaplay. Nu moet ik betalen voor F1 en is het technisch gewoon een stuk slechter.
Jij zwabberde en zwalkte toen alleen als het in een rechte lijn ging, zij doen dat alleen als het 25% bergop is.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Fietsen met drugs op een sport noemen
Vroeger zat gedaan
Nou, nou, geen reden om grof te worden.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:54 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit niet al doorhebben sinds gisteren….Wordt helemaal niks voor Max. Lijkt wel op Hamilton 2021 monaco gp voor max
Ik wel maar die doet niksquote:
Verstappen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:56 schreef Nattekat het volgende:
Sainz of Leclerc? Wie zet hem in de muur?
Eentje als backup?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:56 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kijk altijd twee streams op de PC via viapay...nooit een probleem gehad
Zit in de TV ingebakken, maar ik heb een probleem met alles van Google. Soort van Microsoft 2.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |