Ja, maar je verdere potpourri van inceldom en conservatief geblaat is gewoon weer om te janken.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat? Er is gewoon een mental health crisis hoor
OH JA????quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me grappig om met jullie twee aan één tafel te zitten.
Uhm nee want dat is de gemene deler.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, maar je verdere potpourri van inceldom en conservatief geblaat is gewoon weer om te janken.
Nee, het is inceldom en conservatief geblaat.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhm nee want dat is de gemene deler.
ik ookquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:36 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vandaag nog nul euro uitgegeven [ afbeelding ]
Soort dagje Disney.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, het is inceldom en conservatief geblaat.
Medunkt dat het nu stukken beter gaat in de VS; wat heet, voorheen lynchte men gewoon negers, maakte daar uitstapjes van voor het hele gezin en ansichtkaarten om naar familie te sturen.
In die tijd hadden ze geen computerspelletjes en internet, trouwens.
oh zo ... ja dan heb ik al wat uitgegeven jaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de wasmachine al laten draaien, dus die vlieger gaat niet op
hoi ik ben vlinderquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik ga zo grof geld uitgeven want ik heb zin in mooie dingen... en Vlinder ook. Of ja, ik heb zin om haar te overladen met cadeaus, waarna zij weer zegt dat ik normaal moet doen gek en zo.
Leuke middag
Dagobal Duckbitterquote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:38 schreef bitterbal het volgende:
heb mijn spaardoel nu op 10 duizend gezet voor januari
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 13:38 schreef bitterbal het volgende:
heb mijn spaardoel nu op 10 duizend gezet voor januari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |