ja gebruikte nu laatst in thailand 2 sims dus dan is het wel handig. En fotos waren idd van de nieuwe.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je een tweede sim dan? En waren de foto's van het cruiseschip al van de nieuwe foon?
Dan moet je wel uitkijken dat je in Albaantje niet met de Nederlandse sim contact maakt, toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb in mijn tweede simdinges mijn Albanese sim, maar die is denk ik alweer bijna verlopen dus moet weer een nieuwe.
Mooie foto's. Goede kleuren.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gebruikte nu laatst in thailand 2 sims dus dan is het wel handig. En fotos waren idd van de nieuwe.
het is hier serieus veel beter weer dan afgegeven.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Regen en 13 graden geeft ie bij mij aan voor de kust. Ik ben geen zonaanbidder maar zeiknat en koud vind ik ook geen pretje
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je wel uitkijken dat je in Albaantje niet met de Nederlandse sim contact maakt, toch?
ja heeft deze tel ook maar tele2 biedt die optie geloof ik niet. KPN zag ik welquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:39 schreef Fogel het volgende:
1 sim en een esim. Deze keer is de esim voor de VS (want daar vlieg ik morgen weer heen, eerst ff in Kopenhagen chillen vanmiddag).
Lekker handig die esims
Valt nog mee. Ik las wel eens verhalen dat mensen opeens een rekening van een paar duizend euro/dollar hadden.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:38 schreef bitterbal het volgende:
k heb wel iets verkeerds gedaan, gebruik gemaakt in thailand van NL internet, 80 cent
ja das echt heel naarquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Valt nog mee. Ik las wel eens verhalen dat mensen opeens een rekening van een paar duizend euro/dollar hadden.
Ik word na zoveel euro geblokkeerd. Geleerd toen ik data roaming per ongeluk aan had staan in Rusland.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Valt nog mee. Ik las wel eens verhalen dat mensen opeens een rekening van een paar duizend euro/dollar hadden.
wees blij dat je dan niet met het satelliet netwerk van een boorplatform verbindtquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word na zoveel euro geblokkeerd. Geleerd toen ik data roaming per ongeluk aan had staan in Rusland.
Heb je je voorraadje Lek weer aangevuld de laatste keer?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Maar kan dan mijn voorkeur sim wijzigen, dat doe ik dan in het vliegtuig al bij aankomst. En dan wissel ik ook gelijk het geld in mijn portemonnee om.
Dit, na ca 50 euro is het game over totdat je zelf iets actief goedkeurt qua kosten. Wel prettig.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word na zoveel euro geblokkeerd. Geleerd toen ik data roaming per ongeluk aan had staan in Rusland.
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das echt heel naarHeb het toen ik jong was een keer gehad op vakantie in egypte
Best asociaal van de providers dat het zo makkelijk is daar een fout mee te maken. Ze zullen er wel lekker op verdiend hebben.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zouden die allemaal gaan overstappen op Starlink de komende jaren? Lijkt me wel toch? Kunnen ze lekker Netflixen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wees blij dat je dan niet met het satelliet netwerk van een boorplatform verbindt
dát tikt aan
kunnen ze nu alquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Zouden die allemaal gaan overstappen op Starlink de komende jaren? Lijkt me wel toch? Kunnen ze lekker Netflixen.
maar misschien kan het nu niet meer zoals fogel zegt?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Best asociaal van de providers dat het zo makkelijk is daar een fout mee te maken. Ze zullen er wel lekker op verdiend hebben.
Ja laatste avond nog een beetje gepind.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je je voorraadje Lek weer aangevuld de laatste keer?
wanneer ga je weer?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja laatste avond nog een beetje gepind.In ieder geval weer genoeg om niet van alles op het vliegveld te moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |