SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wat?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit worstenbroodjes gehad.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:25 schreef CherryLips het volgende:
Ja sorry, duurde te langquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:27 schreef Flory het volgende:
En ik maar een topic proberen te openen voor @:LTVDK [ afbeelding ]
En een broodje met worst?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:25 schreef CherryLips het volgende:
Staat het wel op je bucketlist?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:25 schreef CherryLips het volgende:
Dat wel. Laatste keer dat ik in Den Bosch was, waren die bakkers die ik daar kende dicht.quote:
Toch maar eens Buda vragen of die er een keer wat naar je toe wil brengenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wel. Laatste keer dat ik in Den Bosch was, waren die bakkers die ik daar kende dicht.
Dat is het wel zo'n beetjequote:
Als je een afbakbroodje uit de supermarkt hebt wel jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:40 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat is het wel zo'n beetje![]()
*duikt voor den Brabanders
We hebben een echte bakkerquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een afbakbroodje uit de supermarkt hebt wel ja
ik probeer al 2 uur weer te slapen en op een half uurtje na is dat niet geluktquote:Op zaterdag 28 mei 2022 05:05 schreef Karzai het volgende:
ook wakker, even een kopje koffie en de krant lezen, kruip ik daarna nog even terug in bed
aldus trump..quote:het bestaan van het kwaad is een van de allerbeste redenen om gezagsgetrouwe burgers te bewapenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |