Sinds Takkie doen we aardig mee.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 07:01 schreef Karzai het volgende:
Ik weet de exacte cijfers niet maar volgens mij vallen er in Amerika meer onschuldige slachtoffers door vuurwapen geweld dan in nederland
Yups, kinderen in kogelvrije vestjes.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen bunker.
Echt, dat land is totaal gestoord.
En wat heb je nu geboekt? Wel goede plek?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, de echt leuke appartementen zijn te duur of al geboekt
Dat land heeft verregaande problemen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen bunker.
Echt, dat land is totaal gestoord.
Studioappartementje. Ben ik nooit zo dol op, zo’n bed in de woonkamer. Maar wel op een goede plekquote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wat heb je nu geboekt? Wel goede plek?
Dat is een andere manier om hetzelfde te zeggenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat land heeft verregaande problemen.
Alles op loop afstand?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Studioappartementje. Ben ik nooit zo dol op, zo’n bed in de woonkamer. Maar wel op een goede plek
Misschien is Ridouan wel de reïncarnatie van levend verbrande Takkie en zint hij op wraak.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet nou niet wat takkie er mee te maken heeft hoor
ah nicequote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel wel. Het appartement ligt in de omgeving waar ik heb gewerkt. En dat is heel centraal
Dan is die wel erg boosquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is Ridouan wel de reïncarnatie van levend verbrande Takkie en zint hij op wraak.
9 nachtjes voordat ik vertrekquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah nicehoeveel nachtjes slapen nog ?:P
Hoor je ineens het geluid van een ei leggende kalkoen omdat ze nog niet wakker is.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak je de cappuccinogeluiden zelf terwijl je in het kopje oploskoffie staat te roeren?
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoor je ineens het geluid van een ei leggende kalkoen omdat ze nog niet wakker is.
Taking a stroll down memory lane?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel wel. Het appartement ligt in de omgeving waar ik heb gewerkt. En dat is heel centraal
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Taking a stroll down memory lane?
Onze Taal zou hier mee moeten lezen. Zoveel mooie vondstenquote:
Denk niet dat dat er heel smakelijk uit ziet, zo'n fontein die bruine drab opspuitquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend jaar doen we je een pindasausfontein cadeau voor je verjaardag.
was het zo duidelijk?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak je de cappuccinogeluiden zelf terwijl je in het kopje oploskoffie staat te roeren?
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:08 schreef UitStraling het volgende:
Iets voor op Tinder "Ik kan heel erg goed een koffiezetapparaat nadoen, als je mijn cappuccinogeluiden hoort dan wil je echt nooit meer weg"
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:13 schreef bitterbal het volgende:
hij komt!! stond net op balkon. wat koud
quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:13 schreef bitterbal het volgende:
hij komt!! stond net op balkon. wat koud
Wat je wel wilt horen etc.quote:
Vrouwen (en mannen) die worden lastig gevallen, verkracht, berooft. Inbraken. Overvallen. Gang violence.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je in Amerika geen wapens kon kopen in de supermarkt hoeven mensen zich ook niet zo vaak te verdeldigen.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wel wil horen als je je broek laat zakken.
Fuck around and find outquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Ja was een goed idee geweest als ik m'n inbreker gewoon had doodgeschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |