Ik stel dat dus ook maximaal uit. Terwijl het 1 minuut werk is.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Same. Moest net twee keer. Aar de gft-bak en de papierbak lopen en eigenlijk nog het plastic aan de weg zetten zo. Nu al geen zin in.
Met spijkersquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zo Vanille blauwe bessen muffins maken.
Want de roomkaas en de blauwe bessen moeten op
Ik wilde glasscherven en schroeven doenquote:
Het plastic loopt ondertussen al zelf naar de zee.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik stel dat dus ook maximaal uit. Terwijl het 1 minuut werk is.
Omg. Recept?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zo Vanille blauwe bessen muffins maken.
Want de roomkaas en de blauwe bessen moeten op
Volgende week maandag vertrek ikquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ging je nu binnenkort nog naar Slovenië??
Ook goed. Welke kleur glas?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde glasscherven en schroeven doen
Wat vind je daar van?
https://www.lowcarbchef.nl/recept/vanille-blauwe-bessen-muffinsquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omg. Recept?
Blauwe bessen en citroen is ook lekker.
Lekker bont, want dat staat zo feestelijk bij rood.quote:
Geen wijn in huis.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Muziekje aan, wijntje inschenken, beetje wiebeldansen [ afbeelding ]
/uitstraling
Gelukkig heb je onsquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen wijn in huis.![]()
Jeetje wat jammer dit. Ik had oprecht wel wat leuks willen doen of zo. Deze avonden zijn ook vrij zeldzaam. Maar goed. :’) kan er lang of kort over zeuren maar lost toch niets op.
Volgende keer beter
Beurse plekken koelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook nog doperwten in de diepvries, wat moet ik daar nou weer in godsnaam mee ?
Doperwtenmuffins?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook nog doperwten in de diepvries, wat moet ik daar nou weer in godsnaam mee ?
Kilo'squote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.lowcarbchef.nl/recept/vanille-blauwe-bessen-muffins
Had laatst deze gemaakt om te trakteren op werk:
Want ja, ik heb kilo's blauwe bessen ineens
In het cavia hok gooienquote:
quote:
Oke, misschien overdreven, maar wel veel jaquote:
opetenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Veel plezier alvast. Ik denk dat je het een mooi land gaat vinden. Dat vond ik iig zelf wel. Grootendeels vanuit de bus natuurlijk....quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende week maandag vertrek ik
Gevonden:quote:
Waarom zou je dat zo doen? Het lijkt me smerig en heel veel werk. En spek kun je prima in zijn eigen vet bakken. Met je klont boterquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
dan zijn die erwten toch strontgaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |