weet niet wat dat is?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt iets niet helemaal goed begrepen aan "shower beer" denk ik
Nee, is met heel veel beesten zoquote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn gewoon geen beesten voor een rijtjeshuis in Schubbekutteveen
"ja maar ze zien er zo mooooooihoooooi uit"quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die willen dagelijks drie rondjes rond de Aarde wandelen en dertig konijntjes levend verscheuren, ain't nobody got time for that.
Ja, mensen kijken meer naar het uiterlijk dan naar de behoeften van een dier.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de meeste dieren zo. Nemen mensen een jackrussel omdat ie zo klein is. Beest heeft meer energie dan een Deense dog.
Ja die staan hier bij de benzinepomp. Maar deze ken ik nog niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat werkt flitsend.
oa PostNL heeft hier van die dingen staan.
jij ?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vestje aangetrokken, ik heb het een beetje koud
* Start spontaan zijn befaamde zonnedansquote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vestje aangetrokken, ik heb het een beetje koud
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* Start spontaan zijn befaamde zonnedans [ afbeelding ]
Gewoon, bier onder de douchequote:
Dat is regendans toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, bier onder de doucheWat ik nog weleens doe als ik er zin in heb
Dat is zijn nadenkgezicht denk ikquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die rechts van de taart kijkt wat geschokt
Wat gaat er gebeuren dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zou best nog kunnen slapen, beetje onrustige nacht door voorpret
"Blijf van mijn taart af jij dikzak"quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die rechts van de taart kijkt wat geschokt
Jaquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JaZit zelfs met toffels aan
[..]
Hoodie dan?quote:
Ja, gek he?quote:
Stijve snert eten met van die belachelijk dikke wanten.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gek he?
ik ga maar een kopje thee zetten
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee je moet blijkbaar koukleumen
Jaloers dat je dat niet zelf bedacht hebt?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik had net Breaker Banaan Yoghurt, degene die dat verzonnen heeft is niet helemaal in orde.
Gore toelie is het.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaloers dat je dat niet zelf bedacht hebt?
Nou nou nou wat weer een ongenuanceerd oordeel van onze doorgaans zo welbespraakte en fijnbesnaarde dessert-recensent. Tssk tssk tsskquote:
Give that girl a sigar!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:56 schreef bitterbal het volgende:
K heb net iemand voor lul uitgescholden omdat die mij bijna van de weg reed
Onderwijl blijvenlachendequote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:59 schreef UitStraling het volgende:
@:Flory
En deze lul roepende ---------> [ afbeelding ]
Zit vol met suikers en koolhydraten.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik had net Breaker Banaan Yoghurt, degene die dat verzonnen heeft is niet helemaal in orde.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:00 schreef LTVDK het volgende:
Geen zin in taart vandaag, lekker worstenbroodjes met spek bij de bakker gehaald
Dankie san voor deze uitleg.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit vol met suikers en koolhydraten.
Maar op zich.. koolhydraten zijn ook suikers..
Dus wat je gegeten hebt: suiker met een beetje banaanaroma.
Zal'm leren!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:56 schreef bitterbal het volgende:
K heb net iemand voor lul uitgescholden omdat die mij bijna van de weg reed
Geen probleem, prissiequote:
Kortom: UitStraling wordt UitDijingquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit vol met suikers en koolhydraten.
Maar op zich.. koolhydraten zijn ook suikers..
Dus wat je gegeten hebt: suiker met een beetje banaanaroma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |