Advertenties kijken is wel leuk hierquote:
Bierstukspiezen, gemarineerd in Koreaanse bbq saus. Moink balls, iets van sla ofzo en waarschijnlijk hasselbackaardappel erbij.quote:
Hahah bij ieder ander denk ik aan een typo maar bij jou kan dit nog weleens echt zo heten ookquote:
Het was een typo maar ik gooi er een scheut bier bij nu want da’s vast een goede comboquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hahah bij ieder ander denk ik aan een typo maar bij jou kan dit nog weleens echt zo heten ook
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het was een typo maar ik gooi er een scheut bier bij nu want da’s vast een goede combo
Worst al binnen?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een gevulde koek
Even kotsen jongens!
kots je dan vooraf om plaats te maken? of daarna?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een gevulde koek
Even kotsen jongens!
Nee, wel verwerktquote:
Dat was niet de insteek van mijn opmerkingquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kots je dan vooraf om plaats te maken? of daarna?
wat dan wel?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was niet de insteek van mijn opmerking
Omdat alles plebsvoer is volgens US, maar vervolgens duwt hij zijn carpaccio in de magnetronquote:
Vertelquote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je je wil vermaken, dan moet je de klantenservice van Dolce Gusto bellen.
Wat een mongolen met een headset werken hier zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1. Leek wel of ze buiten liep, hoorde wind in de telefoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |