ik kijk even een tijdje niet.. en ineens gaat het over piemelcourgettes...
Kennen jullie ook Peters Pepper?
![peter-pepper177841394736896.jpg]()
doet het vast goed met de piemelcourgette ook...
hier n de tuin ook veel slakken.. die vreten echt alles...
maar ook een leuke nieuwe pup... dus slakkenkorrels is echt geen optie.
wij hebben dus blauwe Groninger nerfen staan.. plus 1 plant die wel blad heeft
bietjes en wortels komen niet/nauwelijks op bleek
radijs gaat als een zonnetje, snijbiet ook
tomaatjes/peper staan in de kas maar zijn nog heel klein|
zonnebloemen gaan wel als een speer
1 citroenkomkommer... gaat ook prima ondanks waarschuwingen van fiets dat dat een lastig ding was.
(nu nog even komkommers aan krijgen dus

)
en ik had een cactuskomkommer staan maar ondanks dat dat een tropische komkommer is ging ie accuut dood toen ik hem van vensterbank naar tuinkas verhuisde helaas.
Verder prutsen we hier lekker wat aan.. veel bloemen in de tuin voor bijtjes en vlinders dus
Eigenlijk gewoon een stuk weiland waar vanalles groeit.... dus de hele tuin zoemt van de bijen en de vlinders fladderen vrolijk rond.
Er stuitert een pup dapper door de aardbeienplanten heen... heeft inmiddels ontdekt dat aardbeien heel lekker zijn ook. (dus doen de slakken het niet.. dan vreet de hond ze wel aan... nu krijgt ie af en toe een aangevreten aardbei... de hond doesn't care anyway

)
Oh en er staat volgens mij 3 soorten braam/framboosachtigen in de tuin... lastig exact definiëren maar aan de bloemetjes te zijn zijn het 3 verschillende.
Bessenstruikje of wat langs het "weiland"
Heerlijk dit.. elke dag dat je wakker word en met je koffie even de tuin in wandelt... voelt gewoon als vakantie