Steijn.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Die stein lijkt mij een enorme tokkie
Ik zeg Cambuur.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:57 schreef Caland het volgende:
Azarkan moet volgend seizoen wel lekker naar een eredivisieclubje gaan
Misschien dat ie dan juist totaal niet uit de verf komt. Moet wel veel op de helft van de tegenstander komen.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:57 schreef Caland het volgende:
Azarkan moet volgend seizoen wel lekker naar een eredivisieclubje gaan
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel, Cambuur ofzo zat ik laatst nog aan te denken.
Dan moet ie bij een ploeg die wil voetballen. RKC ofzo.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien dat ie dan juist totaal niet uit de verf komt. Moet wel veel op de helft van de tegenstander komen.
Henk de Jong-ball zit hem als gegoten en die raken sowieso Kallon kwijt.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een uitstekende club voor hem
Lijkt me ook een vervelend ventje.quote:Op zondag 29 mei 2022 18:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Die stein lijkt mij een enorme tokkie
Pi-air is echt een lulquote:
Volledig achter Forest.quote:Op zondag 29 mei 2022 19:03 schreef Caland het volgende:
We gaan nog even het laatste kwartier van de 200 miljoen pond wedstrijd meepakken allen
Ik vind dat eigenlijk best een sympathiek ventje. Zit alleen soms wat hoog in de emotiequote:
Hij heeft een beetje dat overfanatieke van een Weghorst maar ik vind hem in interviews niet vervelend overkomen.quote:
Al besprokenquote:Op zondag 29 mei 2022 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje dat overfanatieke van een Weghorst maar ik vind hem in interviews niet vervelend overkomen.
Zat laatst op een bankje in Australie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op zondag 29 mei 2022 19:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zat laatst op een bankje in Australie.Ga weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2022 18:54 schreef El-Stinho het volgende:
Bij ADO Den Haag moet er nog een boel gebeuren om Eredivisie-proof te worden.
Normaal gras, sympathiek elftal (die altijd presteerden ondanks al dit gedoe) en ik vind Excelsior enorm kleurloos en nutteloos, ADO brengt wat reuring mee.quote:Op zondag 29 mei 2022 19:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom juich jij dan voor ADO? Wat een kutclub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |