Niet eens een AH?quote:
quote:
Het lijkt mij heel raar.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was ook allemaal heel vaag er omheen, geen idee hoe of wat er nu precies is gebeurd
Ja, hij spreekt wel gewoon Nederlands hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
EHBO-post = skadestuen oftewel schadekamer.
Heeft die wel heel de wachtkamer volstaan met Lego?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hij spreekt wel gewoon Nederlands hoor![]()
Aaardige man.
Op je 22ste al arts zijn. Oké Doogie.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
onze laatste jongen uit de afwas zei dat hij arts was in pakistan en voelde zich veel beter dan ons allemaal
nou goed is hij ontslagen
anders had ik hem kunnen vragen. al was die pas 22
Helemaal niksquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die wel heel de wachtkamer volstaan met Lego?
hij knipte met zijn vingers als hij wat wilde drinkenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op je 22ste al arts zijn. Oké Doogie.
Hier ookquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:18 schreef Makrelis het volgende:
Tegenwoordig is het wel goed geregeld hier op de Zalmplaat. Huiartsenpost is een flink nieuw pand met ook een apotheek en een hele zooi artsen.
"Ik ben geen gynaecoloog maar ik kan wel even kijken hoor"quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
onze laatste jongen uit de afwas zei dat hij arts was in pakistan en voelde zich veel beter dan ons allemaal
We hebben mensen teveelquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:10 schreef Ama het volgende:
Hebben we ook gewoon een dikke huisartsentekort hoor.
uhmm het is mijn been hoor dokter uitstralingquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ik ben geen gynaecoloog maar ik kan wel even kijken hoor"
Ik had ‘m even de wiki laten zien waarop staat dat we dat gekke kaste-systeem hier niet hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
"Gratis extra service en check nu u hier toch ligt"quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhmm het is mijn been hoor dokter uitstraling
Uitstraling werkt toch niet in de afwas?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Hier ookquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier ookHuisartsen, apotheek, fysio, prikpost: zit vanalles.
Glas drinken in z'n gezicht.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij knipte met zijn vingers als hij wat wilde drinken
Ja hij zei ook tegen collega's dat hij beter was omdat die een arts wasquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Glas drinken in z'n gezicht.
Wat is dit nou weer?
Die Pakistanen gooien dan accuzuur terug.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Glas drinken in z'n gezicht.
Wat is dit nou weer?
Handig hoor. En mijn apotheek heeft nu een soort automatiek waar je ook na sluitingstijd bestellingen uit kunt halenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier ookZilveren kruis zit er volgens mij ook in. Apotheek, fysio, prikpost maar alleen 's ochtends vroeg, twee huisartsen en een tandarts, en volgens mij wel meer.
Waar halen die mensen die onzin vandaan?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hij zei ook tegen collega's dat hij beter was omdat die een arts was
iedereen haatte hem intens
was ook gevlucht uit oekraine trouwens en zo bij ons terecht gekomen
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hij zei ook tegen collega's dat hij beter was omdat die een arts was
iedereen haatte hem intens
was ook gevlucht uit oekraine trouwens en zo bij ons terecht gekomen
Had de apotheek waar ik ooit werkte ook, van die kluisjesquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Handig hoor. En mijn apotheek heeft nu een soort automatiek waar je ook na sluitingstijd bestellingen uit kunt halen
Goed, dan beter eerst met aambeelden gooien, kunnen ze dat tweede niet meer doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Pakistanen gooien dan accuzuur terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |