Ik dacht dat 4EBE een verwijzing naar je bokscarrière wasquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm... ruilen voor twee pijnlijke heupen?
Moeten wel zwarte ogen zijn, want: 4EBE!
Moeilijke standjes waarschijnlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Hmm, ze zijn blauw
Nou ja, het staat wel bijzonder als je ene ooglkleur afwijkt van een ander.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Hmm, ze zijn blauw
Ik teken er voor om om 7 uur wakker te wordenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vroeger een comaslaper die twee wekkers nodig had. Nu is zeven uur uitslapen.
Maar het is dus meestal zes uurquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik teken er voor om om 7 uur wakker te worden
Ook en naar:quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht dat 4EBE een verwijzing naar je bokscarrière was
Graasiequote:
Ja zaterdag op zondag is vaak de beste slaap.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Van vrijdag op zaterdag kan ik mijn ogen niet meer open houden en ben ik op zaterdag vroeg (rond 8 uur) wakker.
Het uitslapen en nachtbraken gaat zaterdag op zondag wat beter.
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zaterdag op zondag is vaak de beste slaap.
Zondag op maandag de slechtste.
Volgens mij ben je jarig?quote:
Dit is bijzonder ingewikkelde materie maar het is vrijdag vandaag hè.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Van vrijdag op zaterdag kan ik mijn ogen niet meer open houden en ben ik op zaterdag vroeg (rond 8 uur) wakker.
Het uitslapen en nachtbraken gaat zaterdag op zondag wat beter.
Met strikquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:LTVDK proficiat!
Heb je bitterbal op bed gehad vanmorgen?
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:30 schreef datismijnmening het volgende:
Zit ik om 22 uur keihard te gapen op de bank, zak ik bijna weg. Lig ik een uur later klaarwakker in bed
Ik denk makkelijk te verklaren door op vrijdag moe te zijn van de hele week en dan zaterdag wat beter op kunnen blijvenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is bijzonder ingewikkelde materie maar het is vrijdag vandaag hè.
Lekkere combinatie. Ook slagroom erbij?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:30 schreef dud0r het volgende:
Hallotjes
Gefeliciteerd luitenant van de kaas
Neem een lekker stukje kaas en wat mayo vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |