dat is wel heel erg..quote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende is het dat vroege wakker worden
Ik sliep eerder twee drie uurtje aan een, tegenwoordig is het net een uur
Vervelend is dathequote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wel heel erg..
ik merk dat ik momenteel krap 5 uur slaap heb in een nacht, terwijl ik wel echt helemaal kapot ben einde van de dag
quote:
Morguhquote:
ik probeer rond 0:00 te gaan slapen meestal,deze week zo tuseen 2300 en 2330 geprobeerd maar dan werd ik vroeger wakker of nog veel eerder om dan nog even in slaap te vallenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend is dathe
Ik ben wel eens om 21 uur naar bed gegaan maar dan zat ik helemaal vroeg beneden.
Probeer altijd tegen 23 uur te gaan slapen,
Mooi Kudt, dusquote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik probeer rond 0:00 te gaan slapen meestal,deze week zo tuseen 2300 en 2330 geprobeerd maar dan werd ik vroeger wakker of nog veel eerder om dan nog even in slaap te vallen
en wat het veroorzaakt is een raadsel voor mij
ik ben in de 30 dus ouderdom lijkt mij niet de oorzaak(of dit is al de opmaat naar mijn ouderdom,dan ben ik hele dagen wakker over een jaar of 30
)
Je wordt oud, Schol.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik probeer rond 0:00 te gaan slapen meestal,deze week zo tuseen 2300 en 2330 geprobeerd maar dan werd ik vroeger wakker of nog veel eerder om dan nog even in slaap te vallen
en wat het veroorzaakt is een raadsel voor mij
ik ben in de 30 dus ouderdom lijkt mij niet de oorzaak(of dit is al de opmaat naar mijn ouderdom,dan ben ik hele dagen wakker over een jaar of 30
)
Het lost het woningtekort nog niet op, maar best een slagveldquote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:10 schreef kwiwi het volgende:
Gisteren ineens veel bekende mensen overleden zeg
Dank uquote:
Was vorige week nog in Kiekduun, was lekker rustig met parkeren en kon hem zo achter het NH hotel kwijtquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:22 schreef Haags het volgende:
@:4EverBlackEyed @:elan
De Haagse beek zat weer vol boomers.
Desondanks prima lunch verorberd 7.8/10
Ik heb een gammel oog ter overname? Zacht prijsje.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind de aanbieding in de TT een beetje pet, mag ik de andere aanbiedingen zien?
mja geen idee dus, misschien hakt die verhuizing er nog steeds in...quote:
das wel nicequote:MIjn vader is 92 die gaat om 21 uur naar bed om tv te kijken tot een uurtje of 01.00 uur gaat dan slapen tot 9.30 in de ochtend.
Dus je ziet het hoeft niet aan de leeftijd te liggen.
Mijn vader staat er ook om zes uur al naast. Of nog eerder als hij moet pissenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:05 schreef mschol het volgende:
[..]
mja geen idee dus, misschien hakt die verhuizing er nog steeds in...
[..]
das wel nice
een kennis van mij (+80) die is altijd rond 5 al wakker..
Hm... ruilen voor twee pijnlijke heupen?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een gammel oog ter overname? Zacht prijsje.
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm... ruilen voor twee pijnlijke heupen?
Moeten wel zwarte ogen zijn, want: 4EBE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |