Denk dat het niveau van Twitter en Fok gelijk zijn aan elkaarquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zitten er normale mensen op twitter? De ene helft is zo wappie als Petrus en de andere helft heeft ze niet op een rijtje, net als Maria Magdalena
Naja, dan zal het volgend jaar vast weer uitgezonden worden.
https://www.rtlboulevard.(...)ast-van-passion-2023quote:Op de Instagram van The Passion stellen de discipelen zich één voor één voor en maken daarmee de cast compleet. Zo vertelt interieurstylist Theo-Bert Pot, bekend van het programma Binnenstebuiten, dat hij niet kan wachten om mee te doen. "Oh wauw, dit is echt zoiets nieuws en zo uit mijn comfortzone. Maar wat een feest, wat een feest." Verder is ex-schaatser Michel Mulder van de partij dit jaar. Actrices Ilse Heus en Annette Barlo spelen ook discipelen, evenals de dochter van Daphne Deckers, Emma.
De hoofdrollen zijn al eerder bekend gemaakt. Zo wordt Jezus gespeeld door Sinan Eroglu en Maria door Marlijn Weerdenburg. Buddy Vedder speelt Judas en Ferdi Stofmeel speelt Petrus. Bertrie Wierenga neemt de rol van Maria Magdalena op zich. Dragan Bakema zal zich storten op de rol van Pilatus en Anita Witzier zal verslag doen van dit evenement.
Wie de verteller wordt dit jaar zal later nog worden bekendgemaakt. Vorig jaar nam Ruud de Wild die rol op zich. Dat kwam hem op enige kritiek te staan, waarna hij zichzelf lekker op de hak nam.
The Passion 2023 wordt live vanuit Harlingen uitgezonden op Witte Donderdag 6 april om 20.30 uur bij KRO-NCRV op NPO 1. Op donderdag 18 mei om 20.30 uur zal daarnaast een Hemelvaart-editie van The Passion worden uitgezonden bij KRO-NCRV op NPO 1. Deze zal live worden opgenomen vanuit de Friese steden Bolsward en Sneek.
Was vorig jaar ook niet dacht ikquote:Op donderdag 6 april 2023 12:17 schreef linebear het volgende:
Benieuwd of er nu nog Marco Borsato liedjes gebruikt gaan worden
Jack van Gelder.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd wie straks Barabbas speelt; Johan, Tom en Matthijs maken een goede kans.
De lucht is bij mij buiten lichter dan wat ik op tv ziequote:Op donderdag 6 april 2023 20:37 schreef superniger het volgende:
Het is nog licht daar. Dit is dus niet live. We worden beflikkerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |