Volgens Gijp kunnen homo's niet voetballen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een baas he die John![]()
Bewijst maar weer dat niet alle homo's per definitie gay zijn.
Moet daar ook altijd aan denken als ik Corry zie.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:06 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Die Corry kan wel hitjes maken
Moest ik ook aan het denken. Ze heeft wel meer gekke dingen gedaan.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:06 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Die Corry kan wel hitjes maken
Marianne Weberr was datquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:09 schreef TargaFlorio het volgende:
John en z'n partner hebben toch samen met Corrie in één huis gewoond?
Mercedes C grijsquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik heb nu al 3 verschillende Mercedessen gezien waar ze in rijden.
Is dat een speciale leaseconstructie ofzo dat je 5 wagens voor de deur krijgt?
Idd, was een C Coupé dacht ik. Kan ook dat ze gesponsord worden door Mercedes nu ivm die reality show.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mercedes C grijs
Mercedes A rood
Een andere Mercedes meer een coupé grijs
Hun reguliere kapper wilde niet sponsoren?quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:15 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ze doen dit altijd met hun honden maar hij moet zich wel voorstellen
Vreselijk jaquote:
Dit. Saai tot nu toe in ieder geval.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Onderwerpen zijn wel echt 3 niks, boekingen regelen, liedjes uitzoeken met Corry, beetje sporten, honten laten trimmen. Begint nu al te vervelen. Kijk toch liever naar Peter Gillis of Roy Donders, de eckte ondernemers.
Echt ieder onzinnig detail wordt ook gefilmdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |