en als het niet werkt ruikt ie iig lekker naar frikandel speciaal, winwinquote:Op donderdag 26 mei 2022 13:49 schreef KaBuf het volgende:
Wij hebben zelfs een ui naast het bed gelegd om zijn neus wat meer open te krijgen als tie slaapt.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:32 schreef _Lily_ het volgende:
Gefeliciteerd mango!
Ooooh komkommerschijfje wat wordt ze al groot! Heel leuk om te zien.
Hier ging onze bruiloft gesmeerd, was geweldig. J heeft de hele dag geen kik gegeven, geen enkele keer gehuild. Ging zoet slapen, zelfs met harde muziek (tot hij naar huis ging om te slapen)
Best wel! Alles erop en eraan, flink aantal gasten. Maar het was vooral heel gezellig, alles informeel. Het was leuk om de hele dag met al onze vrienden op een mooie locatie te chillen.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:23 schreef B.ertha het volgende:
Van harte gefeliciteerd Lily![]()
Fijn dat het een mooie dag was! Hebben jullie het groot gevierd?
J houdt niet zo van harde dingen, cracker lukt nog niet. Ik zal inderdaad maar brood blijven aanbieden en zien wat er gebeurt. Droog moet hij het sowieso niet. Met een beetje pindakaas of margarine gaat wel dus ik doe wel met margarine. Vind het ook soms lastig om te beslissen wat voor beleg ik moet geven (aangezien hij er droog niets van moet hebben). Maar ik ben ook wel moeilijk met eten, misschien moet ik dat meer loslaten. Ik wil bijv geen:quote:Op woensdag 1 juni 2022 08:54 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Oh ja, zo herkenbaar. Het begint inderdaad al vroeg, hoor.Hier zijn we ook al volle bak bezig. Iedere keer 'alsjeblieft' en 'dank je wel' zeggen als we haar iets geven of als ze iets aan ons geeft. En het oeverloze 'kom maar' en 'blijf daar maar weg', ik probeer het positief te verpakken. Soms werkt een 'nee' of 'uh uh' toch beter.
Naar 'kom maar' luistert ze al heel goed. Ze tijgert zelfstandig naar het halletje van de wc en badkamer (wij hebben bijna alles beneden in huis, behalve de woonkamer en haar slaapkamer) en als ik klaar ben in de wc/badkamer en de deur dicht wil doen, komt ze op een mooi tempo weer terug.
Dat slapen zou ik even voor lief nemen. J. is bijna acht maanden, toch? Wij hadden hier toen echt last van de slaapregressie, huilen en zeuren en niet willen slapen.
Brood zou ik wel blijven aanbieden, misschien pakt hij het een andere keer wel? F. is gek op brood en ze gaat altijd woest met haar beentjes trappelen als ze ziet dat ik brood voor haar pak en maak, dus dat herken ik niet. Misschien vindt hij een cracker lekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |