quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest even wat liever worden, ik vind het zelf uitermate goed gelukt zeg ik vanuit al mijn bescheidenheid
O ja, dat heb ik ook vaak na gerriederriequote:Op donderdag 26 mei 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja van gerriederrie zit ik nu op constipatie
Yup.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een mooie 4-5 op de Bristol stool chart, niet vegen en niet borstelen?
ohquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Yup.
Borstelen hoef ik sowieso nooit want plonsplee.
niet?quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Yup.
Borstelen hoef ik sowieso nooit want plonsplee.
Ik vind binnenkantje gewoon een leuk woordje en ik ben dol op beestjesquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
binnenkantbeestje klinkt leuker he
van die momenten dat je blijft vegen en hoopte dat ie eens goed geplonst had en dus eigenlijk maar beter onder de douche kan stappen?quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee echt een paar keer per jaar ofzo.
Vegen daarentegen
quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van die momenten dat je blijft vegen en hoopte dat ie eens goed geplonst had en dus eigenlijk maar beter onder de douche kan stappen?
Haha ik wist dat je alleen Wikipedia had gelezen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Abortion_in_Colorado
Bizar. Toen die bontkraagjes de stad wilden slopen tijdens corona, zouden de heren voetbalsupporters ‘hun stad’ wel even komen beschermen. En nu breken ze de boel weer af. Hersenloze debielen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:28 schreef bitterbal het volgende:
kansloze voetbaltuig weer de boel gesloopt he
hmm ja misschien wat laat maar geen goede reden om alles maar te verbieden.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Abortion_in_Colorado
Nope. De nieuwe wet verbiedt alle restricties op abortusquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij ernstige medische problemen waarschijnlijk. Dan kan je ervoor kiezen het kindje geboren te laten worden omdat het niet levensvatbaar is buiten de baarmoeder.
M'n huisarts zei ook eens dat ik misschien PDS heb omdat ik periodes heb dat ik flinke last heb van m'n darmen.quote:
Ja maar ik had het over je wet in Colorado waar je het over had.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. De nieuwe wet verbiedt alle restricties op abortus
jaquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bizar. Toen die bontkraagjes de stad wilden slopen tijdens corona, zouden de heren voetbalsupporters ‘hun stad’ wel even komen beschermen. En nu breken ze de boel weer af. Hersenloze debielen.
Nee hoorquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha ik wist dat je alleen Wikipedia had gelezen.
O want op de andere websites wordt het uitgebreider uitgelegd, onder welke omstandigheden. Ik vond Wikipedia heel kort door de bocht. Maar oké.quote:
mja diagnose PDS is imo meer zoiets van 'ja ik weet het eigenlijk niet en eigenlijk ook geen zin om verder te zoeken'quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n huisarts zei ook eens dat ik misschien PDS heb omdat ik periodes heb dat ik flinke last heb van m'n darmen.
Maar het is waarschijnlijk gewoon anxiety.
Hier is de hele wetquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O want op de andere websites wordt het uitgebreider uitgelegd, onder welke omstandigheden. Ik vond Wikipedia heel kort door de bocht. Maar oké.
Die willen alleen maar knokken, vernielen en rellen, maakt niet uit hoe of wat.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bizar. Toen die bontkraagjes de stad wilden slopen tijdens corona, zouden de heren voetbalsupporters ‘hun stad’ wel even komen beschermen. En nu breken ze de boel weer af. Hersenloze debielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |