Kun je wel je vrouw een corrigerende tik gevenquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of als je een voorkeur hebt voor een oemfoefoekindje
Valt vast niet op
Ehmquote:Op donderdag 26 mei 2022 08:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet over de baarmoeders maar over het kindje in de baarmoeder.
Als je een hysterectomy houdt niemand je tegen hoor.
Met een aambeeldquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je wel je vrouw een corrigerende tik geven
lees dat er een run is ontstaan op tickets vanaf rotterdamquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:15 schreef Haags het volgende:
Beetje jammer dat er nauwelijks zwembaden open zijn op Hemelvaartdag
Ja ik probeer ook om te boeken. Maar tot nu toe nog geen resultaat.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lees dat er een run is ontstaan op tickets vanaf rotterdam
quote:Op donderdag 26 mei 2022 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pro lifers
Mannelijke pro lifers
Baas in eigen buik! Jans van Jan Jans en de kinderen had het destijds goed begrepen
Moeiteloos!quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Asteroïde op neer laten storten.
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Draai het eens om, dat tien oude verzuurde onaantrekkelijke vrouwen bepalen dat mannen niet meer mogen masturberen, denk je dan dat er veel mannen naar dat vrouwenbesluitje zullen gaan luisteren?
In jouw afwezigheid hadden we ook nog 'binnenkantbeestjes'. Twee keer woordwaarde.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
09:16 hagelslagtijd [ afbeelding ]
Bij ernstige medische problemen waarschijnlijk. Dan kan je ervoor kiezen het kindje geboren te laten worden omdat het niet levensvatbaar is buiten de baarmoeder.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In bepaalde staten wel Colorado, New Mexico
quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In jouw afwezigheid hadden we ook nog 'binnenkantbeestjes'. Twee keer woordwaarde.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In jouw afwezigheid hadden we ook nog 'binnenkantbeestjes'. Twee keer woordwaarde.
parasietenquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wat zijn het?
Je bent er weer.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leek me wel toepasselijk, op Hemelvaartsdag
Ik moest even wat liever worden, ik vind het zelf uitermate goed gelukt zeg ik vanuit al mijn bescheidenheidquote:
Zeer toepasselijkquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leek me wel toepasselijk, op Hemelvaartsdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |