Wanneer moeten ze het dan doenquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:53 schreef Karzai het volgende:
Je hebt natuurlijk altijd weer mensen die hun vrije dag gebruiken om te gaan zagen, boren en schuren
Je nieuwe buurtjes?quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:53 schreef Karzai het volgende:
Je hebt natuurlijk altijd weer mensen die hun vrije dag gebruiken om te gaan zagen, boren en schuren
En hakken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:53 schreef Karzai het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
als ik niet thuis en aan het werk ben
Maar dan zijn zij ook niet thuis maar aan het werk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
als ik niet thuis en aan het werk ben
dan nemen ze maar een paar dagen vrij omdat te doenquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan zijn zij ook niet thuis maar aan het werk.
Je troltquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan nemen ze maar een paar dagen vrij omdat te doen
quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan nemen ze maar een paar dagen vrij omdat te doen
Dit heb ik met gouden bikini's.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het idee dat ik de hele tijd oranje-rode Tesla's ziebeetje apart verhaal
het is 10 uur 's ochtends!quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:58 schreef CherryLips het volgende:
En dan nemen ze vrij op je vrije vrijdag
Straks bots je tegen de bordkartonnen rand van het decor op.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het idee dat ik de hele tijd oranje-rode Tesla's ziebeetje apart verhaal
Ja en zo is het twaalf uur 's middags en doe je je dutje of probeer je een serie te kijken. En dan is het drie uur 's middags en dan ligt er ergens een kind te slapen waardoor ze niet mogen klussen. En dan is het zes uur en probeer je rustig te eten met familie. En dan is het acht uur en zijn ze nou helemaal gek geworden.quote:
Aaah, daar komt de kater uit de mouwquote:Op donderdag 26 mei 2022 10:01 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog een kater van het bier gisteren
quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaah, daar komt de kater uit de mouw
Dit.quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:09 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nog lekker in m'n pyjama aan het stinken.
Ja, ik zit ook nog in mijn ochtendgewadenquote:Op donderdag 26 mei 2022 10:09 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nog lekker in m'n pyjama aan het stinken.
ik trek net mijn kleding aanquote:Op donderdag 26 mei 2022 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook nog in mijn ochtendgewaden
Gespreks narcisme, daar hebben we hier allemaal wel last van hè?quote:
Ik ben al sinds 7u aan het klussenquote:Op donderdag 26 mei 2022 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook nog in mijn ochtendgewaden
quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gespreks narcisme, daar hebben we hier allemaal wel last van hè?
https://www.nu.nl/gezondh(...)aat-een-narcist.html
Ha ik ben er geen;quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gespreks narcisme, daar hebben we hier allemaal wel last van hè?
https://www.nu.nl/gezondh(...)aat-een-narcist.html
Ik zie daar rechts een dikke tovenares die alle wapenproblematiek wel op kan lossen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:39 schreef Recce het volgende:
We moeten iets doen aan dat wapengeweld! Reactie:
[ afbeelding ]
Ik acht die kans groter dan dat het volk links op de foto het gaat oplossen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie daar rechts een dikke tovenares die alle wapenproblematiek wel op kan lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |