het is ook vele malen makkelijker om zelf een kind te krijgen dan een kind te mogen adopterenquote:Op donderdag 26 mei 2022 08:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er staan meer mensen op de wachtlijst voor een adoptiekind dan dat er kinderen worden opgegeven.
ontvolkingquote:Op donderdag 26 mei 2022 08:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag je vinden
Geen kind nemen is meewerken aan omvolking.
Wat?quote:Op donderdag 26 mei 2022 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
een kind krijgen is sowieso een grote egoïstische daad
Vind ik geen valide rede voor een dergelijke wetquote:Op donderdag 26 mei 2022 08:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er staan meer mensen op de wachtlijst voor een adoptiekind dan dat er kinderen worden opgegeven.
het is niet alsof dat kind erom gevraagd heeft he?quote:Op donderdag 26 mei 2022 08:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat?![]()
Je halve leven en vrijheid opgeven en inrichten naar het leven van je kind is egoïstisch?
Als je een pretslootje hebt wel jaquote:Op donderdag 26 mei 2022 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is ook vele malen makkelijker om zelf een kind te krijgen dan een kind te mogen adopteren
Dat klopt. Maar er is dus plek voor “ongewenste” kinderen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is ook vele malen makkelijker om zelf een kind te krijgen dan een kind te mogen adopteren
In Afrika ja. Europa en de West zitten al 50 jaar onder de 2.1 kindquote:Op donderdag 26 mei 2022 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is er nou weer erg aan ontvolking
Deze planeet loopt over van mensen ...
Niet erg, we importeren wel even wat Afrikanenquote:Op donderdag 26 mei 2022 08:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In Afrika ja. Europa en de West zitten al 50 jaar onder de 2.1 kind
Dus?quote:Op donderdag 26 mei 2022 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
het is niet alsof dat kind erom gevraagd heeft he?
Even heel luid foei roepen tegen de verkrachter dat hij geen condoom gebruikt.quote:Op donderdag 26 mei 2022 08:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar er is dus plek voor “ongewenste” kinderen.
Maar goed vrouwen (en mannen) moeten gewoon hun verantwoordelijkheid nemen met anticonceptie en met 16 weken weet je heus wel of je zwanger bent. Er is echt geen reden voor abortus van 7 maanden
Ik vind dit zo’n rare gedachte, waar komt dat toch vandaan?quote:Op donderdag 26 mei 2022 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ontvolking
iets wat hard nodig is op deze wereld
daarnaast is kind nemen een egoïstische daad daar het kind er niet zelf voor kan kiezen, het ergste geval is nog wel dat men vindt dat je dan ook er nog niet eens klaar mee mag zijn voordat je 75 oid bent![]()
Lijkt me best relaxed zo'n leventje, beetje nootjes en beestjes rapen, af en toe op een langslopende vrouw bespringen, de rest van de dag in een hangmat liggen wiebelen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet erg, we importeren wel even wat Afrikanen
Als je verkracht bent weet je niet binnen 16 weken of je zwanger bent?quote:Op donderdag 26 mei 2022 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even heel luid foei roepen tegen de verkrachter dat hij geen condoom gebruikt.
Totaal geen werkethiekquote:Op donderdag 26 mei 2022 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me best relaxed zo'n leventje, beetje nootjes en beestjes rapen, af en toe op een langslopende vrouw bespringen, de rest van de dag in een hangmat liggen wiebelen.
"Ik heb al eten voor vanavond, vandaag ga ik in mijn hangmat liggen"quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Totaal geen werkethiek
Vandaar dat zendingswerk nog steeds bestaat
je mag niet eens een 7 maanden zwangerschap afbreken tochquote:Op donderdag 26 mei 2022 08:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar er is dus plek voor “ongewenste” kinderen.
Maar goed vrouwen (en mannen) moeten gewoon hun verantwoordelijkheid nemen met anticonceptie en met 16 weken weet je heus wel of je zwanger bent. Er is echt geen reden voor abortus van 7 maanden
Ja, hij is hierquote:
oh, komt die deze kant op?quote:
Voor de trage beslissers wel.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je mag niet eens een 7 maanden zwangerschap afbreken toch
vind k een goed planquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik pleit voor tien maanden, kun je een goede beslissing maken of het wat is of niet.
Doe dan 4,9 jaar, eens horen wat ze zeggen en hoe de intelligentie is. Dan altijd nog kiezen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik pleit voor tien maanden, kun je een goede beslissing maken of het wat is of niet.
Niet goed, geld teruggarantiequote:Op donderdag 26 mei 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |