Het wordt steeds minder. Nog .. dagen en dan gaan de dagen weer kortenquote:Op donderdag 26 mei 2022 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch weer 2:27 erbij op deze enigszins zonnige morgen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks bots je tegen de bordkartonnen rand van het decor op.
Heb net een ochtendloopje gehad, maar niet echt het idee dat ik echt wakker ben geworden.quote:
Mooi, kan ik mijn eieren met spek etenquote:Op donderdag 26 mei 2022 10:53 schreef Haags het volgende:
Jongens ik ben een beetje vroeg misschien maar ik ga lunchgenot alvast openen voor vandaag.
brunchgenotquote:Op donderdag 26 mei 2022 10:53 schreef Haags het volgende:
Jongens ik ben een beetje vroeg misschien maar ik ga lunchgenot alvast openen voor vandaag.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb net een ochtendloopje gehad, maar niet echt het idee dat ik echt wakker ben geworden.
Beetje slaapwandelen was het
Ik vind het te vroeg voor lunch. Kun je niet nog even wachten?quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:53 schreef Haags het volgende:
Nog een keerquote:Op donderdag 26 mei 2022 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb net een ochtendloopje gehad, maar niet echt het idee dat ik echt wakker ben geworden.
Beetje slaapwandelen was het
quote:
imo valt dat in het rijtje wok restaurants, McD, BK, KFCquote:Op donderdag 26 mei 2022 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)eurstelling-a4124796
Joejoe
Iemand van van de Beren restaurants?
Brunchgenot dus.quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:53 schreef Haags het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Mijn zondagstrauma komt naar boven
"De carpaccio is beangstigend knalroze"quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)eurstelling-a4124796
Joejoe
Iemand van van de Beren restaurants?
Ik volg je gedachtegang over de wok en wereldrestaurants, maar de fastfoodketens niet zo.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
imo valt dat in het rijtje wok restaurants, McD, BK, KFC
In elk geval niet in de magnetron geweestquote:Op donderdag 26 mei 2022 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De carpaccio is beangstigend knalroze"
1 keer per dag en dan op zondagochtend.quote:
't Zusje moet ook nog in dat rijtjequote:Op donderdag 26 mei 2022 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik volg je gedachtegang over de wok en wereldrestaurants, maar de fastfoodketens niet zo.
"Gekleurd met lippenstift voor pubermeisjes"quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In elk geval niet in de magnetron geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |