Die zal volgend seizoen meer van dat soort wedstrijden hebben. Veel viel gewoon de goede kant op dit seizoen.quote:
Er lagen nog steeds veel ruimtes open daarna bij Roma, maar moet eerlijk zeggen dat ik alleen nog aan het hopen was op een plotseling momentje van Sinisterra. Vanuit het midden lukte helemaal niks en onze rechterkant kwam niks uit. Hoe die Pedersen inviel, pff.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies. Toen zaten we er echt wel even goed in. Maar ja, hij valt niet. Twee keer op/via de paal. En toen was het over.
Ja een scenario waar ik vooraf al zo bang voor was. De enige manier om een wedstrijd nog vervelender te verliezen is een scheidsrechterlijke dwaling of zo. Maar daarna komt al snel dit.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er lagen nog steeds veel ruimtes open daarna bij Roma, maar moet eerlijk zeggen dat ik alleen nog aan het hopen was op een plotseling momentje van Sinisterra. Vanuit het midden lukte helemaal niks en onze rechterkant kwam niks uit. Hoe die Pedersen inviel, pff.
Uiteindelijk hadden we met wat meer peper in de reet moeten starten de eerste helft. Dan was het mogelijk, vond Roma erg kwetsbaar ogen toen we echt gingen aandrukken. Maar ja je wil ook niet direct het mes inlopen… ugh het is gewoon godverdomme kut.
Ja daar ben ik ook wel bang voor. Benieuwd hoe de zomer eruit gaat zien.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoop echt dat het grootste deel van het elftal wordt verkocht deze zomer. Slot heeft een superprestatie geleverd maar veel spelers zijn eigenlijk gewoon matig en leven boven hun stand. Kokcu, Malacia, Senesi en Sinisterra: De groeten.
Nog beter? Hij is nu al 70 miljoen waard!quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:38 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou Kökcü nog steeds houden, die kan nog beter worden
Neejoh. Moet je verkopen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:38 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou Kökcü nog steeds houden, die kan nog beter worden
Vooral dat laatste. Teams van Mourinho zijn er meester in jouw het spel te laten maken en dan uit het niets toe te slaan, net als je denkt beter te zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er lagen nog steeds veel ruimtes open daarna bij Roma, maar moet eerlijk zeggen dat ik alleen nog aan het hopen was op een plotseling momentje van Sinisterra. Vanuit het midden lukte helemaal niks en onze rechterkant kwam niks uit. Hoe die Pedersen inviel, pff.
Uiteindelijk hadden we met wat meer peper in de reet moeten starten de eerste helft. Dan was het mogelijk, vond Roma erg kwetsbaar ogen toen we echt gingen aandrukken. Maar ja je wil ook niet direct het mes inlopen… ugh het is gewoon godverdomme kut.
Het is ook heel vervelend kijken naar zo’n wedstrijd. Geen moment leuk. Voor een finale natuurlijk bijzonder effectief maar wat Mourinho met zijn ploegen doet is natuurlijk de grootste oogkanker die je kan bedenken. Had stiekem wel de hoop dat wij eindelijk die instelling zouden afstraffen van hem en als we de eerste helft met zoveel lef als het begin van de tweede hadden gespeeld wie weet. Nu hebben we ons echt tekort gedaan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja een scenario waar ik vooraf al zo bang voor was. De enige manier om een wedstrijd nog vervelender te verliezen is een scheidsrechterlijke dwaling of zo. Maar daarna komt al snel dit.
Mwah, de tweede helft waren we een fase echt veel beter, toen was het overwicht niet optisch, in tegenstelling tot de eerste helft toen het muurvast zat.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. Teams van Mourinho zijn er meester in jouw het spel te laten maken en dan uit het niets toe te slaan, net als je denkt beter te zijn.
Balbezit was ook 67% Feyenoord. Alleen ze konden er niks mee omdat Roma constant met 5/6 achterin stond. Alles zat vast. En dan is het hopen op een kansje of creativiteit. Het was wel storend dat ze het maar door het midden bleven proberen, daar was geen doorkomen aan.
En je moet in een finale wat geluk hebben. Bal paal en lat, tja, zit dan ook niet mee. Roma pakt een goal uit anderhalve kans. En lekker rattig op zn italiaans en mourinhos spelen. Anti voetbal, maar ze staan wel met een prijs
Feyenoord was echt niet zo slecht hoor. Maar word wel moe van dat net niet de trekker overhalen. Italiaanse ploegen zijn toch klinischer.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ook heel vervelend kijken naar zo’n wedstrijd. Geen moment leuk. Voor een finale natuurlijk bijzonder effectief maar wat Mourinho met zijn ploegen doet is natuurlijk de grootste oogkanker die je kan bedenken. Had stiekem wel de hoop dat wij eindelijk die instelling zouden afstraffen van hem en als we de eerste helft met zoveel lef als het begin van de tweede hadden gespeeld wie weet. Nu hebben we ons echt tekort gedaan.
Zeker het kwartier na rust, dan moet je de 1-1 maken, dan moeten hun ook weer komen. Vanaf 65 minuten was het vooral tandloos balbezit en Roma dat toen al aan het tijdrekken was begonnen. Die wilden echt niet meer voetballenquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, de tweede helft waren we een fase echt veel beter, toen was het overwicht niet optisch, in tegenstelling tot de eerste helft toen het muurvast zat.
Mwa, dat was wel een raar lobje toch? Leek of hij zijn hoofd introk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:50 schreef hhh38 het volgende:
Petje af voor Bijlow ook trouwens, maakte een hele goede indruk voor iemand die er 3 maanden uit heeft gelegen. Tegengoal was een kwestie van geluk hebben
Doel je op mij?quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Het voordeel is wel dat de gloryhufters snel oprotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |