Ja leuk. Die 2 dingen houden overigens geen enkel verband met elkaar.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:53 schreef El-Stinho het volgende:
1,5 jaar geleden: "Omg waarom stapt slot over van az naar feyenoord die is gek omg omg omg"
Na een Europese finale: "vErKoOP dIt hElE eLfTaL"
Dit kan niet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is zo ja. Daarom alles verkopen en nieuw elftal neerzetten. Zo goed is dit team niet.
80% van dat rel tuig zijn figuren die normaal gesproken nooit een wedstrijd zien, laat staan naar een stadion gaan. De meeste echte Feyenoorders zitten of in Tiran of op andere plekken in de stad. Stadhuisplein is voor dagjesvolkquote:Op donderdag 26 mei 2022 08:49 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)stad-leeg-te-krijgen
HeT gEwElDiGe LeGiOeN
Dat heb ik al eens verteld. Senesi en Sinisterra ben ik met je eens dat je er waarschijnlijk geen beter moment is om te verkopen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je gaat er echt nooit meer zoveel geld voor krijgen. Vertel mij dan hoe? Kans is groot op volgend jaar weer een 3e plek en je gaat normaal gesproken niet weer een finale halen.
Dan staan ze nooit meer zo in de etalage als nu.
Ik bedoel alle spelers met een serieuze transferwaarde. Tuurlijk blijft er een kern met Bijlow, Trauner, Aursnes en Til over.quote:
Met wat voor tactiek had jij gister een ander resultaat verwacht? Hetzelfde doen als Roma?quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Wanneer komt het besef binnen het Nederlandse voetbal dat resultaat immer telt in een finale? Iedere keer tuinen ze erin bij dit soort clubs.
Deze uitslag en het scenario in de hele wedstrijd kon je van tevoren uittekenen.
Altijd maar goed voetbal willen laten zien helpt geen reet.
Eens hoor. Alleen Dessers was pijnlijk onzichtbaar.quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met wat voor tactiek had jij gister een ander resultaat verwacht? Hetzelfde doen als Roma?
Ik vind het altijd een beetje droevig gelul eigenlijk, 'het Nederlandse voetbal'. Je moet doen waar je goed in bent, net zoals de tegenstander gister deed waar ze goed in zijn. En wij deden gister wat we het hele seizoen al vrij aardig deden, in de eerste helft kwam het er totaal niet uit, in de tweede helft meer en krijg je zelfs een aantal kansen.
Het is bovenal geen schok dat een club met alleen Aursnes als stabiele factor op het middenveld een finale verliest. Dessers is op mondiaal niveau eenmaal geen bijzondere spits. Nelson is een mooiweervoetballer en dan.. ja inderdaad is het niet moeilijk om vooraf te voorspellen dat Mou Sini uit de wedstrijd hoeft te halen om resultaat te boeken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met wat voor tactiek had jij gister een ander resultaat verwacht? Hetzelfde doen als Roma?
Ik vind het altijd een beetje droevig gelul eigenlijk, 'het Nederlandse voetbal'. Je moet doen waar je goed in bent, net zoals de tegenstander gister deed waar ze goed in zijn. En wij deden gister wat we het hele seizoen al vrij aardig deden, in de eerste helft kwam het er totaal niet uit, in de tweede helft meer en krijg je zelfs een aantal kansen.
Of de Lins achter Dessersquote:Op donderdag 26 mei 2022 10:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Eens hoor. Alleen Dessers was pijnlijk onzichtbaar.
Dan maar met een valse spits spelen.
Dan ben je wel echt een kanjermongool. En dan die Hitler verering terwijl 75% van die lui zelf de trein op zouden zijn gezet met die inteeltkopquote:
Dit valt niet meer onder de categorie ludiek.quote:
Die Paul v dorst… die zal dat maar zien alleen omdat die een clubje heeft opgericht wat z’n goed recht is en wat niemand kwaad doet… dit moet je als politie echt harder oppakken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:25 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt een kanjermongool. En dan die Hitler verering terwijl 75% van die lui zelf de trein op zouden zijn gezet met die inteeltkop
Je hoopt dat dit volk snel afsterft alhoewel je zou verwachten dat met het gebrek aan zuurstof in hun kop dit snel gebeurt.quote:
Van mijn part. We zijn gewoon geen winnaars. Altijd maar de braverik uit de klas willen zijn en je krijgt iedere keer de deksel op de neus.quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel mooi handschrift.quote:
Ik vind de teksten voor zo'n finale vaak ook wel veelzeggend voor Nederlanders. Slot, Koeman (2019) en Bosz hadden het voor hun finales ook nog veel te veel over "het eigen spel spelen", "tegenstander de wil opleggen" en dat soort teksten.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Van mijn part. We zijn gewoon geen winnaars. Altijd maar de braverik uit de klas willen zijn en je krijgt iedere keer de deksel op de neus.
Dit ja. Roma zat in een zetel vanaf minuut 1. Ze wisten dat Feyenoord het spel wilde maken. Roma ging voor verlenging en penalty's. Lekker tegenhouden en blokkeren. En ondertussen hopen op een slordigheid van Feyenoord en zo geschieddequote:Op donderdag 26 mei 2022 12:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind de teksten voor zo'n finale vaak ook wel veelzeggend voor Nederlandeds. Slot, Koeman (2019) en Bosz hadden het voor hun finales ook nog veel te veel over "het eigen spel spelen", "tegenstander de wil opleggen" en dat soort teksten.
Boeit niet, enige wat telt is die beker mee naar huis nemen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:Sonicvolcano @:TLC Begint wel echt een herkenbaar beeld te worden voor veel relatief jonge Nederlandse voetbalfans dit.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |