quote:
quote:
Ik moest vorige week aan je denken toen er iemand op mijn vaste flexplek zatquote:
quote:Op maandag 30 mei 2022 11:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moest vorige week aan je denken toen er iemand op mijn vaste flexplek zat
Andere hond regelen die het opslobbert. Want zo zijn sommige honden...quote:
Dat wilde hij wel maar als ik dat had toegelaten had ik er ook nog in gekotst. Scheelde trouwens niet veel met opruimenquote:
binnenkant of buitenkant?quote:Op maandag 30 mei 2022 13:56 schreef Senn88 het volgende:
Mijn hond heeft over de deur van mijn auto gekotst.
quote:Op maandag 30 mei 2022 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andere hond regelen die het opslobbert. Want zo zijn sommige honden...
dat is wel de vervelende kantquote:
Ja, heb het van de binnenkant vd deur af kunnen spuiten maar het is er ook tussen gevallen dus hoop maar dat de auto niet enorm gaat meuren straks 😢quote:
Je hebt hem/haar toch wel minimaal vermoord hè?quote:Op maandag 30 mei 2022 11:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moest vorige week aan je denken toen er iemand op mijn vaste flexplek zat
Spuiten.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja, heb het van de binnenkant vd deur af kunnen spuiten maar het is er ook tussen gevallen dus hoop maar dat de auto niet enorm gaat meuren straks 😢
Dat is wel het minst ingrijpende dat je kan doen iddquote:Op maandag 30 mei 2022 15:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt hem/haar toch wel minimaal vermoord hè?
Ik kreeg wel de neiging, zelden zo'n verschrikkelijk arrogante lul meegemaaktquote:Op maandag 30 mei 2022 15:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dit over de hond van Senn gingquote:Op maandag 30 mei 2022 15:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee die wordt niet vermoord alleen achter hey behang geplakt.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dit over de hond van Senn ging.
Vermoorden is minder gedoe.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee die wordt niet vermoord alleen achter hey behang geplakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |