quote:
Op donderdag 26 mei 2022 01:20 schreef liesje1979 het volgende:Ze hebben echt alles uit de kast getrokken.

Ze willen het zo graag goed doen en dat snap ik ook. En volgens mij viel het op een paar incidenten na zelfs wel mee. Ze willen er zo graag bij horen.
Ik heb het niet heel erg gevolgd, maar ik zag net op Twitter wel een paar berichten van Feyenoordsupporters die heel enthousiast waren over Tirana en Albanië en die er op vakantie wilden.

Ik denk dat ze het uiteindelijk toch best goed geregeld hebben ook.
quote:
Toen ik er laatst weekend was zag ik dat het de jeugd hoofdstad van Europa is. Het zal vast bestaan maar leek me ook zomaar iets als wat ze bedacht zouden kunnen hebben en toen zelf gewonnen. Want zoveel heeft het helemaal niet te bieden voor de jeugd. En dan dat festival waar je amper ook maar iets over online kon vinden.

Haha, ja, dat klinkt als iets dat je zelf verzint en dan zegt dat je het bent.

Zo is Enschede ook de groenste stad van Europa of zo en een park hier één van de beste parken ter wereld.
quote:
Naja mooi dat er veel terugvluchten zijn gelijk al. Ik wil een standaard Tirana Rotterdam vlucht, en dan met Wizz. 7 dagen per week.

Rinas is trouwens heel druk aan het verbouwen, ik denk dat het qua gebouw zeker een verdubbeling zal worden.

Maar dan kom je straks overal luidruchtige Nederlanders tegen in Albaantje.
Het lijkt me dat Albanië nog steeds meer connected raakt met de rest van de wereld, dus die uitbreiding zal wel nodig zijn.
quote:
Ergens wel jammer dat dit kampioenschap er weer op zit, ik vond Tirana uitermate extra schattig deze dagen.

Ergens wel jammer dat ze het songfestival niet hebben gewonnen. Dan was je wel gegaan zeker?