mja.. ik hoopte ze niet te zien, maar uiteindelijk ook gewoon 1 gezien na mn vakantiequote:Op woensdag 25 mei 2022 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er hier pas eentje gezien in 2,5 jaar tijd
Valt moeilijk tegen te houdenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]
mja.. ik hoopte ze niet te zien, maar uiteindelijk ook gewoon 1 gezien na mn vakantie
gebruikte die nooitquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja ooit waren oortjes ook standaard bij een nieuwe iPhone
Ik wel.quote:
Cheap asses ja. Toffe accessoires apart kopen. Is altijd zo geweest. Verdienmodel.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja ooit waren oortjes ook standaard bij een nieuwe iPhone
Er zit nu niet eens een oplader meer bij, alleen het snoertjequote:Op woensdag 25 mei 2022 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wel.
En als je verdomme 1200 ekken voor een nieuwe telefoon betaalt mogen er ook wel oortjes van een tientje bij zitten
Dat is 'voor een groenere wereld'quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zit nu niet eens een oplader meer bij, alleen het snoertje
Voor het klimaatquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
prima toch.. heb toch 48 van die dingenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
preciesquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
prima toch.. heb toch 48 van die dingen
M'n vorige Experia had dat. De nieuwere die ik erna kocht niet meer. Belachelijk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
precies
zeker nu ze ook USB-C (EINDELIJK!) gaan gebruiken
Die verplichte standaardisatie is wel positief ja.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
precies
zeker nu ze ook USB-C (EINDELIJK!) gaan gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |