Spannend heyquote:Op woensdag 1 juni 2022 20:33 schreef monkyyy het volgende:
Avond
Om 21.00 de uitspraak van de zaak Depp/Heard even volgen.
Hey Praadjequote:Op donderdag 2 juni 2022 09:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve Dot. Ik heb al op maar toch bedankt
Ik heb nog Indonesische speklapjes van gisteren met kokosrijst en komkommersalade. En bij jou, wat komt er op tafel?quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat staat er vanavond op het menu?
Fijn te horenquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep, alles zijn gangetje. Met jou wat minder las ik elders. Hoop dat het snel beter gaat.
Hey Potjequote:
Ik heb slavinken met gebakken aardappelschijfjes en broccoli op het menu staan.quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb nog Indonesische speklapjes van gisteren met kokosrijst en komkommersalade. En bij jou, wat komt er op tafel?
Nee, helaas. En nu zijn mijn beide fysio's ook nog met vakantie, een kan ik volgende week nog 1 x naar toe en dan heeft ook hij vakantie. Hoe verzinnen ze hetquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hi, Nog goede tips voor je schouder gekregen?
Is jouw fysio ook een manueel therapeut?quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, helaas. En nu zijn mijn beide fysio's ook nog met vakantie, een kan ik volgende week nog 1 x naar toe en dan heeft ook hij vakantie. Hoe verzinnen ze het
Is een haptonoom, manueel therapeut, sport therapeut en fysiotherpeutquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is jouw fysio ook een manueel therapeut?
Klinkt goed. Jammer dat straks beide fysio's met vakantie zijn. Ik heb last van mijn schouder. Vooral in de ochtend na het slapen. Hierdoor soms niet zo'n zin om te slapen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een haptonoom, manueel therapeut, sport therapeut en fysiotherpeut
Is er een die van alle markten thuis is, ik al 25 jaar kom wekelijks en mijn lijf door en door kent.
Heb echt geluk met die man is ondertussen al 70 jaar maar vertikt het om met pensioen te gaan,
Alleen neemt hij regelmatig een weekje of 2 weken vrij om er met zijn vriendin op uit te trekken.
Ja, ze zijn ook echt heel heel lekker. Gisteren voor het eerst gemaakt maar gaan zeker in de herhaling.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb slavinken met gebakken aardappelschijfjes en broccoli op het menu staan.
Indonesische speklapjes klinkt lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, ze zijn ook echt heel heel lekker. Gisteren voor het eerst gemaakt maar gaan zeker in de herhaling.Bedankt voor het recept!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deep tisseu massage? Nooit van gehoord. Buj mij zijn de rug en schouderspieren een bonk kabeltouw 🤣quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Klinkt goed. Jammer dat straks beide fysio's met vakantie zijn. Ik heb last van mijn schouder. Vooral in de ochtend na het slapen. Hierdoor soms niet zo'n zin om te slapen.
Naast fysio/manueel therapie heeft deep tissue massage geholpen. Mijn schouder/rug was 1 grote knoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |