SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sked op 25-05-2022 20:28:41 ]Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Spierpijn in mijn vinger van het scrollen ja.quote:
Zo slecht is ze niet.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:17 schreef RipCity het volgende:
Je zal maar 4 jaar journalistiek studeren en dochtertje Linda de mol pakt je baantje zonder ervaring af.
Eens. Maar het is natuurlijk lullig voor iedereen die al jarenlang probeert binnen te komen en zij is er direct.quote:
Dat ben ik wel met je eens jaquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Eens. Maar het is natuurlijk lullig voor iedereen die al jarenlang probeert binnen te komen en zij is er direct.
Je zal maar de dochter van Linda de Mol zijn en alleen beoordeeld worden op je familie en niet op eigen kunnen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Eens. Maar het is natuurlijk lullig voor iedereen die al jarenlang probeert binnen te komen en zij is er direct.
Weet je wie van de familie de Mol ook overal probeerde binnen te komen ?quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Spierpijn in mijn vinger van het scrollen ja.
Dat is überhaupt geen studie.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:17 schreef RipCity het volgende:
Je zal maar 4 jaar journalistiek studeren en dochtertje Linda de mol pakt je baantje zonder ervaring af.
Als dat haar dwars zou zitten was ze wel bij een andere zender aan de slag gegaan/geprobeerd daar aan de bak te komen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:20 schreef MC-M het volgende:
[..]
Je zal maar de dochter van Linda de Mol zijn en alleen beoordeeld worden op je familie en niet op eigen kunnen.
Altijd maar horen dat je daar zit om je familie.
Lijkt me nog veel kutter.
Ohja, ik vergeet altijd dat dat ook kanquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een druk op een knopje op toetsenbord is voldoende
Maar ze heeft wel talent.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:17 schreef RipCity het volgende:
Daar zit wat in. Maar zij moet wel harder werker dan de restquote:Op woensdag 25 mei 2022 20:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als dat haar dwars zou zitten was ze wel bij een andere zender aan de slag gegaan/geprobeerd daar aan de bak te komen.
quote:Volgens Linda moet Noa extra hard werken, júíst omdat haar moeder Linda de Mol is. "Dat heb ik ook altijd gehad en dat heeft iedereen die een bekende vader of moeder heeft. Die moet daar in eerste instantie tegen opboksen en dat zal zij ook moeten doen."
Niet genoeg.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:23 schreef Nober het volgende:
Hoeveel zijn er al gestorven door hartfalen vanwege de spanning?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |