Die kan helemaal niet dubbel gedeclareerd worden, dat heb ik al een paar keer geprobeerd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gaat hij nou een bonnetje van jouw Muis opsturen?![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die kan helemaal niet dubbel gedeclareerd worden, dat heb ik al een paar keer geprobeerd.
quote:
Ja meerdere zelfsquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoe ist moontje, lekker wandelingetje gemaakt vandaag?
Bij de hontjes geweestquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
of of of ben je lekker bij de hontjes gweest
zo dan goed bezigquote:
Tsja, zelfs de garantie is al verlopen dus ik kan haar ook niet meer terug sturenquote:
En terecht....hoog tijd voor kleine muiskonijntjesquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, zelfs de garantie is al verlopen dus ik kan haar ook niet meer terug sturen
Gewoon als chemisch afval naar de milieustraat brengen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, zelfs de garantie is al verlopen dus ik kan haar ook niet meer terug sturen
Ben benieuwdquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zo dan goed bezig
ik heb ook een wandelingetje gemaakt.
even uitrekenen hoeveel het is momentje
Oeh lekker!quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
Ik hoop dat het morgen droog blijft, dan kan ik mooi weer eens ouderwets door Maastricht wandelen
Had je niet meegekregen dat ik al zwanger ben?quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En terecht....hoog tijd voor kleine muiskonijntjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |