Bongo ?quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:12 schreef belsen het volgende:
Welk bijzonder percussieinstrument, ook gebruikt door onder andere André Rieu en Metallica, wordt gebruikt in Maxwell's Silverhammer?
quote:
quote:is a Canadian heavy metal band from Toronto, Ontario, formed in 1978.
Ik voeg hier nog Iron Maiden, Kate Bush en Gary Numan aan toe.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:57 schreef cafca het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen o.a. The Cure, Dire Straits en Black Sabbath?
Ik doe net of ik je aanvulling niet heb gelezen en zeg dat ze allemaal een album hebben met de eigen bandnaam als titel.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:57 schreef cafca het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen o.a. The Cure, Dire Straits en Black Sabbath?
Kate Bush rent de heuvel op, Iron Maiden naar de heuvel toe.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik voeg hier nog Iron Maiden, Kate Bush en Gary Numan aan toe.
Tot zover goed, maar niet volledigquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik doe net of ik je aanvulling niet heb gelezen en zeg dat ze allemaal een album hebben .....
Dat is op zich niet onjuist, maar niet de overeenkomst die ik zochtquote:
Leuk gevonden, maar ook niet wat ik zochtquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kate Bush rent de heuvel op, Iron Maiden naar de heuvel toe.
The Cure rent door het bos naar niets, again en again en again (etc).
Dire Straits rent op heavy fuel.
Black Sabbath rent weg als een meneer in het zwart ze vertelt dat zij de uitverkorenen zijn.
Gary Numan hoort er niet bij want die vraagt zich af of vrienden elektrisch zijn. Bij normale mensen is dat niet het geval.
In The Royal Albert Hall gespeeld ?quote:
Juist!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 10:46 schreef Litpho het volgende:
Allemaal live albums in de Hammersmith Odeon?
Ja. Maar dan keer 10.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 15:08 schreef slaveloos het volgende:
Bedoel je Joy Division werd new order nadat Ian Curtis overleed? Zoiets?
Meer dan één verandering: Dave Alexander EN Steve Mackay in The Stooges tegenover James Williamson in Iggy and The Stooges.quote:
Mclusky (and Future of the Left)quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:37 schreef Geluiden het volgende:
Mclusky -> Future of the Left
Red House Painters -> Desertshore
Slint -> The For Carnation
Them crooked vulturesquote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:01 schreef Geluiden het volgende:
Welke ‘geheime act’ speelde in 2009 op Lowlands?
Ik twijfelde of Opal / Mazzy Star geen duo's waren. Maar de drummer kun je ook meerekenen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:06 schreef Litpho het volgende:
Telt:
Joy Division -> New Order
Creedence Clearwater Revival -> Tom Fogerty Band
Opal -> Mazzy Star
Crosby Stills & Nash -> Crosby Stills Nash & Young
Bauhaus -> Love & Rockets
Adam and the Ants -> Bowwowwow (samen met New Order mijn eerste gedachte)
R.E.M. - Hindu Love Gods (begonnen als de R.E.M. lineup met Bryan Cook ipv. Michael Stipe)
Sisters of mercy -> The Mission (in eerste instantie was het Hussey/Adams wat precies één Eldritch afwijkt van SoM)
Telt niet:
The Guess Who -> Bachman Turner Overdrive (meerdere verschillen)
Psychedelic Furs -> Love Spit Love (meerdere verschillen)
Ministry -> Revolting Cocks (meerdere verschillen)
Minor threat - Fugazi (alleen Ian MacKaye gemeen)
Golden Earrings -> Golden Earring (twee albums met Hay voor de naamswijziging)
Dankquote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:17 schreef cafca het volgende:
Ik twijfelde of Opal / Mazzy Star geen duo's waren. Maar de drummer kun je ook meerekenen.
Leuke vraag in ieder geval!
Zeker een leuke vraag! Suicidal tendentieus naar infectious grooves schoot me later te binnenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 20:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dank. Wel wat werk om antwoorden te controleren, maar geen hints hoeven verzinnen maakt veel goed
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |