SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn bang dat als ze dat doen, dat ze zoveel indruk maken dat jij weer een scharrel aan ze wil slijten!quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:43 schreef Columbiafan het volgende:
Wat is het nut van 5 renners in die groep te hebben, Bora zijnde, als je er niets mee probeert?
Allebei is mooi dus maakt mij niet zo veel uitquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:44 schreef Mansjester het volgende:
Voor wie van de 2 vooraan zijn jullie?
Ik heb een hekel aan muurbloempjes dus ik juich voor Tjieu.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:44 schreef Mansjester het volgende:
voor VDP natuurlijk, die Gijs is een lieve jongen en ik gun hem nog vele epische overwinningen, maar niet dezequote:Op woensdag 25 mei 2022 16:44 schreef Mansjester het volgende:
Gun het Gijs ook maar stiekem gaat mijn voorkeur toch naar Mathieu.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:44 schreef Mansjester het volgende:
Dan wil ik dat het giro team spaghetti ketchup gaat eten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga voor Tjeu alleen maar om Italianen te stangen
@:Columbiafan niet uitgesloten dat hij tijdrit ook wint
In een veldrit camperquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan wil ik dat het giro team spaghetti ketchup gaat eten.
Kamna klimt erg goed vandaagquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en Kamna was gisteren de beste klimmer.
Daar zitten ze al op.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Laatste 4 kilometer wel 11%, echt nog loodzwaar.
Gewoon twee keer de Mur van Huyquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Laatste 4 kilometer wel 11%, echt nog loodzwaar.
Ik wist tot vorige week dus niet dat Italianen zo'n teringhekel hebben aan ketchup door de pastaquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan wil ik dat het giro team spaghetti ketchup gaat eten.
die gaat nooit de sprint winnen,quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
Buitrago komt het Nederlandse feestje verpesten
Niet vreemd dat fascisme en communisme populair zijn in Italië.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wist tot vorige week dus niet dat Italianen zo'n teringhekel hebben aan ketchup door de pasta
En dat het not done is cappuccino na de ochtend te drinken
Leemreize weegt net zoveel.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mathieu weegt 80kg ofzo...dan is het niet gek dat je hier moet lossen
Ok. Hij is wel diegene die aanviel. Bijzonder.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mathieu weegt 80kg ofzo...dan is het niet gek dat je hier moet lossen
Het zijn wel twee muurbloempjes man man. Ik word er niet warm van.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:52 schreef Pedroso het volgende:
Wel leuk dat er wat jonge Nederlanders doorkomen met Arensman en Leemreize.
Leek erop dat de Belgen daar patent op hadden de laatste jaren maar dat is vnl. Evenepoel nog maar.
Na kopwerk stuurt hij gewoon weg en komt ie binnen op 27 minutenquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wout Poels is toch ook een vreemde vogel he. Ene bergrit op 27 minuten of als eerste van n koploper gelost in een bergrit en dan nu dit weer..
Ah, erg leukquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Aangetrouwd. Gesink's vrouw is een Leemreize.
Nee. Dit is te gemakkelijk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Na kopwerk stuurt hij gewoon weg en komt ie binnen op 27 minuten
Zo praat hij ook.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat hij eruit ziet als een kind van 5.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
Buitrago komt het Nederlandse feestje verpesten
quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat hij eruit ziet als een kind van 5.
Op zich vrij logisch voor de puncher, 5 en 10 minuten inspanningen zijn top. Daarna wordt het met zijn gewicht lastigerquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matje verliest ineens een seconde per seconde
Colombianen moet je kort houden.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wij vinden Buitrago een enorm irritante renner.
Het is een Colombiaan, die kan zomaar bergop het ravijn inrijdenquote:
Gijs parkeert gigantisch.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
24 met een km moet wel genoeg zijn
Het gaat niet echt meer vooruit bij Gijsquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
24 met een km moet wel genoeg zijn
Net als twee jaar terug blijf ik het gevoel houden dat Hindley een fluke is.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kan iemand aan Hindley uitleggen dat hij dit helemaal niet kan?
NSB'er.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Prachtige sport man, vlaggetjeshuiler.
U zei?quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Dom dat Buitrago niet gelijk erop en erover gaat.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:51 schreef Mansjester het volgende:
Die kut Colombiaan gaat winnen
Je las het hier voor het eerst
Wel met de familie Buitrago?quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Laat dan die Colombiaan maar winnen. Ik heb NIETS met de familie Leemreize.
Nooit van gehoord, dus zij krijgen de voordeel van de twijfel.quote:
Gewoon goed gedaan inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het knap van Buitrago, zo'n anderhalf minuut goedgemaakt.
quote:
Wat de uitslag ook moge zijn, hier geniet ik toch zo van.quote:
Wie?quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:04 schreef bianconeri het volgende:
Leemrijzen die even keihard geowned wordt daar lol![]()
Bam weg is die gast.
Die ging er vandaag al eerder bij liggenquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:05 schreef Mansjester het volgende:
Nog wel goede kans dat Buitrago een bocht mist in de afdaling, het blijft tenslotte een Colombiaan
Accepteer het nou maar gewoon, wordt een beetje zielig.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hindley kijkt alsof hij naar de supermarkt fietst terwijl Carapaz en Landa hun hele familie voor hun ogen overreden zien worden. Echt lachwekkond.
Klinkt haast wantrouwend.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hindley kijkt alsof hij naar de supermarkt fietst terwijl Carapaz en Landa hun hele familie voor hun ogen overreden zien worden. Echt lachwekkond.
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kijk uit naar een met overmacht sprint winnende Hindley.
Aangezien BORA de hele dag geen klote heeft gedaan terwijl de rode loper uitlag voor een ritzege zeg ik: ja, dat zou wat uitmaken.quote:
Hij waagt in ieder geval nog een poging, ik verbaas me meer over het passieve rijden van die andere twee.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:07 schreef Szura het volgende:
Het is weer eens zeer frustrerend om Landa te aanschouwen, vooral met deze concurrenten
Maar daarom gaat er niet vol gesprint worden wellichtquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Aangezien BORA de hele dag geen klote heeft gedaan terwijl de rode loper uitlag voor een ritzege zeg ik: ja, dat zou wat uitmaken.
Bora zat aan de voet van de klim met 5 man in de eerste groep, dan zou je toch wel denken dat ze hier iets hadden kunnen proberen voor een eventuele ritzege en boni's van Hindley?quote:
Ik vind de tactics van Bora-bora ook bijzonder jaquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:09 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Bora zat aan de voet van de klim met 5 man in de eerste groep, dan zou je toch wel denken dat ze hier iets hadden kunnen proberen voor een eventuele ritzege en boni's van Hindley?
Nee dat anti-Nederlandse sentiment van jou is leuk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij bent geen aanwinst voor dit subforum.
Er waren tijden dat jij nu met een wapperend Colombiaans vlaggetje aan kwam zetten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij bent geen aanwinst voor dit subforum.
Ik overweeg dat nu weer te doen, anti-Nederlands sentiment weet je wel.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er waren tijden dat jij nu met een wapperend Colombiaans vlaggetje aan kwam zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |