abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 31 mei 2022 @ 11:53:11 #151
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204921434
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 11:04 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nja heb de afgelopen 2 jaar gewoon lekker veel wezen vissen..
Heerlijk :)
Dat vind ik dan weer zielig voor de vissen natuurlijk.
Heb ooit gezien dat er ruim 50 karpers aan het paaien waren toen we er toevallig langs vaarden (dachten eerst dat het ratten waren door het gespetter langs de kant) en die waren fucking groot. Sommigen groter dan 1 meter, was best indrukwekkend om er boven te varen.
To BG or not to BG!
  Moderator dinsdag 31 mei 2022 @ 12:01:30 #152
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_204921491
Ontopic blijven.
A child is born with no state of mind.
  dinsdag 31 mei 2022 @ 12:02:02 #153
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204921494
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 11:53 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dat vind ik dan weer zielig voor de vissen natuurlijk.
Heb ooit gezien dat er ruim 50 karpers aan het paaien waren toen we er toevallig langs vaarden (dachten eerst dat het ratten waren door het gespetter langs de kant) en die waren fucking groot. Sommigen groter dan 1 meter, was best indrukwekkend om er boven te varen.
karpers zet je gewoon terug
en goede vissers checken ook op wondjes ed
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 31 mei 2022 @ 12:14:59 #154
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204921602
https://brownstone.org/ar(...)s-the-fact-checkers/

The use of lockdowns is a unique feature of the COVID-19 pandemic. Lockdowns have not been used to such a large extent during any of the pandemics of the past century. However, lockdowns during the initial phase of the COVID-19 pandemic have had devastating effects. They have contributed to reducing economic activity, raising unemployment, reducing schooling, causing political unrest, contributing to domestic violence, loss of life quality, and the undermining of liberal democracy. These costs to society must be compared to the benefits of lockdowns, which our meta-analysis has shown are little to none.

Such a standard benefit-cost calculation leads to a strong conclusion: until future research based on credible empirical evidence can prove that lockdowns have large and significant reductions in mortality, lockdowns should be rejected out of hand as a pandemic policy instrument.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 31 mei 2022 @ 12:16:47 #155
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204921620
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 10:18 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

nutteloze lockdowns
Hoe reageren de lockdownie's eigenlijk op dit nieuws?

Het was natuurlijk ook wel allang duidelijk dat het nergens op sloeg die lockdowns. Eerdere pandemiescenario's waren altijd zonder lockdown's en dat was ook niet voor niks natuurlijk. Dat was omdat wetenschappers die dat rampenplan schreven ook wel wisten dat lockdowns niet helpen bij een pandemie.

Maar nu weten ze wel dat ze bijna een hele populatie mee kunnen krijgen zonder (echte) wetenschappelijke onderbouwing.
To BG or not to BG!
  dinsdag 31 mei 2022 @ 12:18:03 #156
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204921628
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 12:16 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Hoe reageren de lockdownie's eigenlijk op dit nieuws?

Het was natuurlijk ook wel allang duidelijk dat het nergens op sloeg die lockdowns. Eerdere pandemiescenario's waren altijd zonder lockdown's en dat was ook niet voor niks natuurlijk. Dat was omdat wetenschappers die dat rampenplan schreven ook wel wisten dat lockdowns niet helpen bij een pandemie.

Maar nu weten ze wel dat ze bijna een hele populatie mee kunnen krijgen zonder (echte) wetenschappelijke onderbouwing.
zij lezen dit nieuws niet
want het komt niet in de MSM
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 31 mei 2022 @ 12:19:13 #157
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204921640
twitter


Misschien een topic openen voor alle oorzaken van hartproblemen
zoals
sneeuwschuiven
hitte
etc
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 31 mei 2022 @ 12:20:50 #158
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204921657
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 12:02 schreef greysbones het volgende:

[..]
karpers zet je gewoon terug
en goede vissers checken ook op wondjes ed
Oja, heb ook van mijn opa geleerd om te vissen en om daarna de vis schoon te maken en te bereiden. Jagen ook trouwens. Konijntjes. Ook zielig vind ik nu. Zou het alleen bij nood doen bijvoorbeeld als er een voedselcrisis aan zou komen door corona en de rest van de ellende in de wereld.
To BG or not to BG!
  dinsdag 31 mei 2022 @ 12:23:53 #159
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204921687
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
zij lezen dit nieuws niet
want het komt niet in de MSM
oja, en als ze toevallig zoiets horen lezen ze het artikel niet omdat het gewoon wappie nieuws is. Hun mening is reeds gevormd en daar komt geen onderzoek meer tussen.

Andersom kan dit ook zo zijn natuurlijk alhoewel het voor 'ons' lastiger is om al dat nieuws/propaganda te determineren.
To BG or not to BG!
  dinsdag 31 mei 2022 @ 12:28:32 #160
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204921714
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Misschien een topic openen voor alle oorzaken van hartproblemen
zoals
sneeuwschuiven
hitte
etc
Bed opmaken....gras maaien.....het kan alles zijn. Mysterieuze stof. Alles kan het zijn behalve het vaccin want dat is onmogelijk want Bill/Rutte/Hugo/Claus/Faucci etc zeggen namens Pfizer dat het heel veilig is en uit den treure onderzocht dus onmogelijk dat er enrstige bijwerkingen kunnen zijn behalve zeer zeldzaam.
Zo onmogelijk dat we het niet eens als mogelijkheid meenemen. Hoera voor de wetenschap. *O*
To BG or not to BG!
  dinsdag 31 mei 2022 @ 12:59:19 #161
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204921952
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 12:23 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
oja, en als ze toevallig zoiets horen lezen ze het artikel niet omdat het gewoon wappie nieuws is. Hun mening is reeds gevormd en daar komt geen onderzoek meer tussen.

Andersom kan dit ook zo zijn natuurlijk alhoewel het voor 'ons' lastiger is om al dat nieuws/propaganda te determineren.
Wellicht ook omdat men het liever niet weet, het te confronterend is want stel je voor dat er toch iets mis blijkt te zijn met de spuitjes en dit op den duur nadelige bijwerkingen kan opleveren? We gaan het zien de komende jaren.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 31 mei 2022 @ 13:49:36 #162
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204922344
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 12:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Wellicht ook omdat men het liever niet weet, het te confronterend is want stel je voor dat er toch iets mis blijkt te zijn met de spuitjes en dit op den duur nadelige bijwerkingen kan opleveren? We gaan het zien de komende jaren.
Omgekeerd hebben wij dat met long-covid. Voor hetzelfde geld hadden wij verkeerd gegokt en was het stom geweest om geen vaccin te nemen als blijkt dat we allemaal na een tijdje last kregen van langetermijn bijwerkingen van Covid zelf. Kunnen we altijd nog onze kop in het zand steken. Of gaat dat vanzelf en is dat ook te confronterend. We zullen zien. :P
To BG or not to BG!
pi_204922485
Mede daarom heb ik geen vaccin genomen, iedere medische ingreep is per definitie een risico. Dat bagatelliseren of wegwuiven doet er niets aan af. Mijn vader die eerst twijfelde heb ik gewoon een vaccin aangeraden, om verschillende redenen. Precies dezelfde afweging, wat is de noodzaak?

Nu maanden later heb ik geen enkele spijt dat ik niet gevaccineerd ben, nog steeds zou de enige reden zijn om me wel te laten vaccineren dat het makkelijker reizen is.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator dinsdag 31 mei 2022 @ 19:42:31 #164
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204925301
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 14:07 schreef Mr.Sandman het volgende:
Mede daarom heb ik geen vaccin genomen, iedere medische ingreep is per definitie een risico. Dat bagatelliseren of wegwuiven doet er niets aan af. Mijn vader die eerst twijfelde heb ik gewoon een vaccin aangeraden, om verschillende redenen. Precies dezelfde afweging, wat is de noodzaak?

Nu maanden later heb ik geen enkele spijt dat ik niet gevaccineerd ben, nog steeds zou de enige reden zijn om me wel te laten vaccineren dat het makkelijker reizen is.
Dit was ook mijn afweging, maar aangezien ik waar ik heen ga er geen vaccinatie meer nodig is ga ik deze ook echt niet meer halen. Die antigeentest (die nu wel nog nodig is voor unvaxxed) zal tegen die tijd ook niet meer nodig zijn is mijn inschatting.
Lach met een schone bips
pi_204925885
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 19:42 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dit was ook mijn afweging, maar aangezien ik waar ik heen ga er geen vaccinatie meer nodig is ga ik deze ook echt niet meer halen. Die antigeentest (die nu wel nog nodig is voor unvaxxed) zal tegen die tijd ook niet meer nodig zijn is mijn inschatting.
Ik ga morgen weer bellen voor een afspraak.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204926031
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 23:48 schreef theguyver het volgende:

[..]
Voor doom voorspellingen zie deel 1 van deze topic reeks.
Voor de echte domme doem scenarios kan je beter bij de msm zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ali_boo op 01-06-2022 14:14:22 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator dinsdag 31 mei 2022 @ 23:36:26 #167
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204928163
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 20:22 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik ga morgen weer bellen voor een afspraak.
Sorry to hear man! Echt kut de situatie waar jij in zit. Waanzin eigenlijk, maar ik begrijp je wel. Ik zat in zelfde schuitje tot ineens "poef" een antigeentest 24u voor vertrek genoeg bleek of PCR 72 uur voor vertrek. En ook die testen denk ik dat met 2 maanden weg zijn.
Lach met een schone bips
  Moderator dinsdag 31 mei 2022 @ 23:40:18 #168
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204928184
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 20:36 schreef Tingo het volgende:

[..]
Voor de echte domme doem scenarios kan je beter bij de msm zijn.
Dat heeft jij en een paar andere trolls hier wel lekker makkelijk geslikt.
Hey T-man, it didn't even needed my reaction to that :) So I let it go. There's no point in discussing a sentiment when the truth is coming out and a blind man points to the past instead of seeing what's happening.
Lach met een schone bips
pi_204928779
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 20:36 schreef Tingo het volgende:

[..]
Voor de echte domme doem scenarios kan je beter bij de msm zijn.

Zo erg onvriendelijk dit.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ali_boo op 01-06-2022 14:14:59 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 1 juni 2022 @ 07:57:41 #170
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204929368
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 20:36 schreef Tingo het volgende:

[..]
Voor de echte domme doem scenarios kan je beter bij de msm zijn.
Dat heeft jij en een paar andere trolls hier wel lekker makkelijk geslikt.
Ja klopt er is me meerdere keren belooft dat ik aan verschrikkelijk einde zou komen door vaccin.

Oh en ehm als je het hebt over HET doom scenario waarbij mensen bij bosjes dood neer gingen vallen, ehm misschien deel een nog even goed doorlezen, ik was het toen een van de weinige keren eens met je toen :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204929458
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Sorry to hear man! Echt kut de situatie waar jij in zit. Waanzin eigenlijk, maar ik begrijp je wel. Ik zat in zelfde schuitje tot ineens "poef" een antigeentest 24u voor vertrek genoeg bleek of PCR 72 uur voor vertrek. En ook die testen denk ik dat met 2 maanden weg zijn.
Zegt mij genoeg dat ze nu nog niet weg zijn. Tis totale nonsense maar de staat drukt nog steeds door. Buiten alle proporties maar okay.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204929567
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 02:03 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zo erg onvriendelijk dit.
Ja erg onvriendelijk idd... en je opmerking geliked door een mod @capricia

Dezelfde mod(s) die onderstaand topic steunden :

COR / Het grote wappie-argumenten-verleden-tijd topic

Dit topic is tegen wappies gericht en kan dus blijkbaar niet onvriendelijk zijn ... of zoiets
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204929599
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 08:34 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja erg onvriendelijk idd... en je opmerking geliked door een mod @:capricia

Dezelfde mod(s) die onderstaand topic steunden :

COR / Het grote wappie-argumenten-verleden-tijd topic

Dit topic is tegen wappies gericht en kan dus blijkbaar niet onvriendelijk zijn ... of zoiets
Je wilt niet weten wat een kots van de samenleving zich verzameld in topics met de term wappie.

Dat demonstratietopic is de échte parel, op willekeurig moment daar naar de berichten kijken en je ziet overal extremisme.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 1 juni 2022 @ 09:04:15 #174
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204929839
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 08:34 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja erg onvriendelijk idd... en je opmerking geliked door een mod @:capricia

Dezelfde mod(s) die onderstaand topic steunden :

COR / Het grote wappie-argumenten-verleden-tijd topic

Dit topic is tegen wappies gericht en kan dus blijkbaar niet onvriendelijk zijn ... of zoiets
Vandaar dat ik ageer tegen deze term
ik laat me niet graag wegzetten
daar zoeken ze maar een ander slachtoffer voor
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator woensdag 1 juni 2022 @ 09:06:05 #175
236264 crew  capricia
pi_204929862
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 08:34 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja erg onvriendelijk idd... en je opmerking geliked door een mod @:capricia

Dezelfde mod(s) die onderstaand topic steunden :

COR / Het grote wappie-argumenten-verleden-tijd topic

Dit topic is tegen wappies gericht en kan dus blijkbaar niet onvriendelijk zijn ... of zoiets
Ik ben hier gewoon user hè. :*
Definitely not CIA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')