Word Up, dat roepen wij al vanaf dag 1 dat het circus van start ging.quote:
quote:
Weer die lipide nanodeeltjes. Is dat ook het bedrijf wat deels van Justin Trudeau is. Die maakt toch ook lipide deeltjes..quote:Op dinsdag 16 november 2021 07:34 schreef _I het volgende:
Ik ben een post kwijt.
https://www.statnews.com/(...)eutics-biotech-mrna/
Interview met CEO van Moderna uit 2016.
Lang verhaal (zit op phone en had het net uitgetiept), maar ergens aan het einde staat duidelijk dat mRNA nanodeeltje in lipides ernstige bijwerkingen geven, zeker als je het meerdere keren gebruikt.
Ah ja, de bekende politico factcheck.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:40 schreef _I het volgende:
Ho, link vergeten
https://www.politifact.co(...)-stock-company-invo/
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:32 schreef Ali_boo het volgende:
Hoi lieve mensen, hoe is het hier?
Heb ik nog wat gemist? Had de laatste dagen toch wat minder tijd om hier te posten maar niet echt zin om alles terug te lezen
Dus het narratief is dat de economie gaat instorten?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 07:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ twitter ]
Deze had je gemist denk ik
Dat mens is koekoek!
En als er nu serieus nog Nederlanders zijn die denken … dat wef stelt niks voor
Alles zal duurder worden ivm duurdere energie.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:06 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dus het narratief is dat de economie gaat instorten?
De WEFfers zijn deze week bijeen geweest en fantastische gesprekken gehouden. (geen goeie dingen voor het gewone volk.)quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:32 schreef Ali_boo het volgende:
Hoi lieve mensen, hoe is het hier?
Heb ik nog wat gemist? Had de laatste dagen toch wat minder tijd om hier te posten maar niet echt zin om alles terug te lezen
You shall own nothingquote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:06 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dus het narratief is dat de economie gaat instorten?
....and be happyquote:
zij welquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:30 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
....and be happy
volgens onze vriend schwab.
Kan me hier niets bij voorstellen
Als dat alles is dan gaan we het wel redden maar als er ook massa ontslagen gaan vallen en ondernemers gaan massaal failliet en mensen kunnen de hypotheek niet meer opbrengen.......quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Alles zal duurder worden ivm duurdere energie.
Het is echt verschrikkelijk inderdaad, ik heb het van dichtbij mee "mogen" maken en alle zeilen moesten bijgezet worden om de "jongeren" in de roulatie te houden zowel fysiek als mentaal. Maar je bent een roepende in de woestijn die overheid heet. Ik heb er geen woorden voor meer.....quote:
ben het helemaal met je eens Jquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:29 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk inderdaad, ik heb het van dichtbij mee "mogen" maken en alle zeilen moesten bijgezet worden om de "jongeren" in de roulatie te houden zowel fysiek als mentaal. Maar je bent een roepende in de woestijn die overheid heet. Ik heb er geen woorden voor meer.....
de toename is in NL vooral bij jongere kinderenquote:Op zondag 29 mei 2022 11:18 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/lifestyle/1779181949/toename-acute-hepatitis-bij-jonge-kinderen-mogelijk-door-overdraagbare-oorzaak
Zal wel niets te maken hebben met….. helemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |