quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Toen ik mijn werkgever van toen belde dat ik naar berlijn moest omdat mijn vader nog 48 uur max had ofzo zei ja;
uhmmm ja bal... maar je vader moet ook begrijpen dat jouw leven hier gewoon doorgaat he'
Sow.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Toen ik mijn werkgever van toen belde dat ik naar berlijn moest omdat mijn vader nog 48 uur max had ofzo zei ja;
uhmmm ja bal... maar je vader moet ook begrijpen dat jouw leven hier gewoon doorgaat he'
Ja het was gewoon echt het verkeerde moment ook van die man om er wat van te zeggen want mijn stresslevel zal op 100% en dan ook niet eerst kijken of hij die kaart ziet liggen ofzo. En in een ziekenhuis. je weet niet wat mensen daar doen he...quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat terwijl er hordes lui zijn met zo'n kaart die prima stukjes kunnen lopen.
Echt, de aanname dat alleen rolstoelgebruikers daar zouden mogen staan.
Dichtklappen dat ding.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wou bijna zeggen, van, zal ik eens eventjes gaan werken?
Maar de enige meeting die er voor vandaag nog op stond is inmiddels geannuleerd. Dus eigenlijk begint de vakantie nu gewoon. Behalve dat mijn werklaptop nog aan staat.
ik was zo in shock op dat moment want tegelijkertijd was ik op weg omdat stiefmonster mij had opgedragen bepaalde papieren uit hun huis te halen die ik niet kon vinden dus daar had ik stress over en toen mijn ex baas dat zei heb ik niet beseft wat hij op dat moment nou echt zei.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sow.Dan had ik misschien wel op staande voet ontslag genomen
Wat?quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Nou wel. Ze zijn daar niet om tuinbonen te plukken lijkt me. Ze zijn daar per definitie omdat ze wat mankerenquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
En in een ziekenhuis. je weet niet wat mensen daar doen he...
ik heb heel begripvol gereageert , dat ik begreep dat het lastig was met werk en zoquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik had zo iemand echt finaal de tering gescholden.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was binnen een jaar dat mijn moeder was overleden,wat ze ook lachend zei: " het draaiboek ligt klaar,jullie weten wat te doen."
Dat is wel heel erg.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Als je die dag krokant en goed op smaak was, had je ‘m waarschijnlijk ook wat verwensingen toegevoegd?quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb heel begripvol gereageert , dat ik begreep dat het lastig was met werk en zo
maar was op dat moment niet mijzelf
dat denk ik wel maar was zo in shock om wat hij zei en tegelijkertijd had ik net stiefmonster aan de lijn gehad dus complete stressquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je die dag krokant en goed op smaak was, had je ‘m waarschijnlijk ook wat verwensingen toegevoegd?
Ja, helaas welquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat denk ik wel maar was zo in shock om wat hij zei en tegelijkertijd had ik net stiefmonster aan de lijn gehad dus complete stress![]()
nou goedsommige mensen zijn gewoon echt naar
Nee, die kerel kan niet aan jou zien of jij daar terecht staat. In dit geval was het dankzij stiefmoeder, maar er zijn er best wel heel veel die prima een stukje kunnen lopen en toch terecht zo'n kaart hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het was gewoon echt het verkeerde moment ook van die man om er wat van te zeggen want mijn stresslevel zal op 100% en dan ook niet eerst kijken of hij die kaart ziet liggen ofzo. En in een ziekenhuis. je weet niet wat mensen daar doen he...
Ze wist ook wel dat ze bij mij uit de buurt moest blijven.Op een gegeven moment vroeg ze wel waarom ik niet tegen haar sprak.Mijn antwoord was dat ik daar geen behoefte aan had.quote:
Dat is toch logisch.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb heel begripvol gereageert , dat ik begreep dat het lastig was met werk en zo
maar was op dat moment niet mijzelf
Naar mensquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze wist ook wel dat ze bij mij uit de buurt moest blijven.Op een gegeven moment vroeg ze wel waarom ik niet tegen haar sprak.Mijn antwoord was dat ik daar geen behoefte aan had.
Saillant detail ook,bij mijn moeders uitvaart liet ze haar dochter een krans maken ã raison 200 euro.Bij mijn vaders uitvaart hebben we daar vriendelijk voor bedankt en kwamen er 3 kransen zelfgemaakt helemaal voor niks.
Heb je nog iets gedaan naderhand? Een klacht ingediend?quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze wist ook wel dat ze bij mij uit de buurt moest blijven.Op een gegeven moment vroeg ze wel waarom ik niet tegen haar sprak.Mijn antwoord was dat ik daar geen behoefte aan had.
Saillant detail ook,bij mijn moeders uitvaart liet ze haar dochter een krans maken ã raison 200 euro.Bij mijn vaders uitvaart hebben we daar vriendelijk voor bedankt en kwamen er 3 kransen zelfgemaakt helemaal voor niks.
Het zit me ook nog steeds hoog.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Naar menstotaal niet geschikt voor dat vak dan ook
![]()
het draaiboek ligt klaar
Wel over gehad,maar het heeft weinig zin.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je nog iets gedaan naderhand? Een klacht ingediend?
ja dat snap ikquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zit me ook nog steeds hoog.
[..]
Wel over gehad,maar het heeft weinig zin.
Het mooie is dat we als broers en zussen alles zelf hebben gedaan.Ik hoop dat heit en mem daar trots op zijn.quote:
ik heb vanochtend gewoon hallotjes gezegd hoorquote:
Oh dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het mooie is dat we als broers en zussen alles zelf hebben gedaan.Ik hoop dat heit en mem daar trots op zijn.
Daar ben je.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb vanochtend gewoon hallotjes gezegd hoor
Hey vetrolquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb vanochtend gewoon hallotjes gezegd hoor
quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan het het nog steeds slecht hebben dat toen mijn broertje de uitvaartbegeleidster belde dat mijn vader was overleden haar reactie was: " Ja ,nu zijn jullie wees."
Verhaal van een kennis. Vader was overleden dus vrij genomen, belt die leidinggevende dat ze toch wel erg veel mensen tekort komen en of die niet alsnog even wat uurtjes kon werken “want hij was nu toch al dood”quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:15 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |