Ja hier heb ik de gordijnen dicht moeten doen vanwege de zonquote:
Heb nog de vega kroketburgers liggen, heb ik geloof ik wel eens een keertje op en in mijn geheugen was die geloof ik wel primaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meh..
Ik vind die vleesvervangers zoals een kaasschijf (wat waarschijnlijk niet eens vegetarisch is) best lekker
Jawel is wel vegetarischquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meh..
Ik vind die vleesvervangers zoals een kaasschijf (wat waarschijnlijk niet eens vegetarisch is) best lekker
Ho ho. Daar zit wel geklopt ei en panneermeel overheen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
mijn opa en oma aten altijd kaasplak ofzo
dat was gewoon een gebakken homp kaas..
Geefquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
Aten wij thuis ook weleensquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vind die vega kroketten van Mora (?) best lekker en ik denk niet dat ik ze zou kunnen onderscheiden van de vleeskrokettenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nog de vega kroketburgers liggen, heb ik geloof ik wel eens een keertje op en in mijn geheugen was die geloof ik wel prima
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, die eikel van een aannemer heeft er een grote zooi van gemaakt.
Deze zijn van de Vivera https://www.ah.nl/producten/product/wi493532/vivera-kroketburgerquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind die vega kroketten van Mora (?) best lekker en ik denk niet dat ik ze zou kunnen onderscheiden van de vleeskroketten
Zal wel een kort rokje aan gehad hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:32 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)lege-treincoupe.html
Wtf
Oh ja, Vivera heeft wel lekkere productenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze zijn van de Vivera https://www.ah.nl/producten/product/wi493532/vivera-kroketburger
Gaat die aannemer straks 'onderdeel van de fundering' uitmaken?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, die eikel van een aannemer heeft er een grote zooi van gemaakt.
Ja ik had net dus die nep gyros, die was ook niet denderendquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, Vivera heeft wel lekkere producten![]()
Behalve die nep biefstuk, die was vies.
Nep gehakt durf ik niet
Gebakken kaasplakquote:
Als dat toch eens zou kunnenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat die aannemer straks 'onderdeel van de fundering' uitmaken?
Kaasplak met caviabillenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Gebakken kaasplak
Gekookte kaasplak
Gefermenteerde kaasplak
Kaasplak speciaal
Kaasplak pangang
Kaasplakje oorlog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |