Die vinden gewoon een andere plek om irritant te staan hoor, wees daar maar niet bang voorquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
scheelt wel irritante blokkerende bejaarden
Bij m'n ouders in het dorp heb je een paar van die notoire bankjes waar ze altijd sektarisch samenkomenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vinden gewoon een andere plek om irritant te staan hoor, wees daar maar niet bang voor
Volgens mij krijg je niet heel veel meer geld als je in de schuldsanering zit. Ik dacht 30-35 euro per week waar je van moet eten en kleren etc. van moet kopen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel knap als je daar een half jaar van kunt etenNiet in dit land in ieder geval.
hangt totaal van je situatie af.. kan je niet zomaar een bedrag over kraaienquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je niet heel veel meer geld als je in de schuldsanering zit. Ik dacht 30-35 euro per week waar je van moet eten en kleren etc. van moet kopen.
Ja, maar je kunt niet alles hebben. Ik vind dat ze al best ver zijn gegaan met de term wreed.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Brute Boot was alliteratief mooier geweest
ah, warme saladequote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:20 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga de vega gyros in de pan mikken met een zak groenten
Maar er zijn wel mensen die van zo'n bedrag rond moeten komen. En dat ook nog drie jaar lang.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hangt totaal van je situatie af.. kan je niet zomaar een bedrag over kraaien
Ja, die zijn daar wel goed in.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo zijn er wel meer excentrieke termen in het maritieme
In het gros van de gevallen hebben ze het daar zelf ook naar gemaakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar er zijn wel mensen die van zo'n bedrag rond moeten komen. En dat ook nog drie jaar lang.
ik vond 2 stukjes meer dan genoegquote:
Oh, dat zal best, daar heb ik geen kijk op.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In het gros van de gevallen hebben ze het daar zelf ook naar gemaakt.
Normaal gesproken is het 25 per volwassene met 10 euro extra per kind. Daar wordt dan wel ook een aanmelding voor de voedsel en kledingbank bij gedaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je niet heel veel meer geld als je in de schuldsanering zit. Ik dacht 30-35 euro per week waar je van moet eten en kleren etc. van moet kopen.
Yikes. Dat laatste scheelt wel, al zag ik laatst dat wat mensen van de voedselbank krijgen, soms totaal niet praktisch is. Opeens kilo's andijvie tegelijkertijd en zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het 25 per volwassene met 10 euro extra per kind. Daar wordt dan wel ook een aanmelding voor de voedsel en kledingbank bij gedaan.
Klopt de voedselbank is afhankelijk van de donaties. Dus na kerst kan je bij wijze ook een kilo aan kerstkransjes ontvangen. Vaak is deze doelgroep ook enorm gestrest en obsessief bezig met wat anderen allemaal wel niet kunnen. Alsof Jan Modaal in de supermarkt continu zijn kinderen allerlei zooi laat kopen. Of dat ze ieder weekend naar de efteling gaan en in de schoolvakanties naar Disney.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Yikes. Dat laatste scheelt wel, al zag ik laatst dat wat mensen van de voedselbank krijgen, soms totaal niet praktisch is. Opeens kilo's andijvie tegelijkertijd en zo.
50 euroquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |