dat kan op een dag geregeld zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Eerst maar even de kast weer beetje leeg maken.
Ja genoeg.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je wel iets te snacken voor bij de serie? Popcorn of zo?
Mijn kat zou hier naast poepen uit protest.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:43 schreef Ama het volgende:
https://www.ibood.com/nl/(...)enbak-zelfreinigend/ Zou dit meteen kopen als ik nog een kat had.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Veel teveel.dat is wel veel, maar het kan nog veel gekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dan mag je er wel zelf achteraan lopen een paar keer per dag.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
Gewoon een hond nemen die netjes buiten de deur kakt
Ik weet het. Daar begin ik niet aan hoor. Zo'n Titanic is mij echt te duur.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel veel, maar het kan nog veel gekker
goed voor de stappen tellerquote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan mag je er wel zelf achteraan lopen een paar keer per dag.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet het. Daar begin ik niet aan hoor. Zo'n Titanic is mij echt te duur.
Snap ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heeft bijna 6 maanden op mn eetkamertafel gestaan omdat ik er geen plek voor had
Misschien zit er wel porumherkenning op?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Nieuwe telefoon is mijn shit van de google backup aan het terugzetten.
Blijkt geen fingerprintsensor op te zitten. Misschien ga ik daar nog wel spijt van krijgen.
Aaah kut gemist.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:34 schreef FranticDJ het volgende:
kitkat in de ibood hunt @:ama @:cherrylips
jawel dat wel. Maar dat had die vorige ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zit er wel porumherkenning op?
Bricksie volgens mijquote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:56 schreef Recce het volgende:
[..]Heeft iemand al geprobeerd of-ie echt kan varen?
Hij kan vast wel echt zinkenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:56 schreef Recce het volgende:
[..]Heeft iemand al geprobeerd of-ie echt kan varen?
kitkatkutquote:
Yups. Het ding drijft wel, maar heeft een te hoog zwaartepunt. Als je dat zou fiksen met metaal of zo, ligt-ie te laag of zinkt-ie.quote:
Zo te zien niet!quote:
Ik had hem zien staan bij de lego winkel in Stuttgart.quote:
Ja het lijkt me een leuk ding om te bouwen, maar niet om neer te zettenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had hem zien staan bij de lego winkel in Stuttgart.
Is me iets groot voor op de boekenplank
had de tandarts nog geklaagd over de geur?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom ik complimentjes kreeg over m'n gebit vanmorgen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Het ding drijft wel, maar heeft een te hoog zwaartepunt. Als je dat zou fiksen met metaal of zo, ligt-ie te laag of zinkt-ie.
[..]
Zo te zien niet!
Waaruit concludeer je dat ie een te hoog zwaartepunt heeft?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Het ding drijft wel, maar heeft een te hoog zwaartepunt. Als je dat zou fiksen met metaal of zo, ligt-ie te laag of zinkt-ie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weer afbreken en terug in de doos er meequote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het lijkt me een leuk ding om te bouwen, maar niet om neer te zetten
hij is groot jaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had hem zien staan bij de lego winkel in Stuttgart.
Is me iets groot voor op de boekenplank
Nee ze zette alleen een raampje open.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had de tandarts nog geklaagd over de geur?
Ik heb hem ook alleen gekocht omdat ik een vakidioot benquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het lijkt me een leuk ding om te bouwen, maar niet om neer te zetten
Dat excuus zal ik onthouden voor als ik ooit de d11 bulldozer zou kopenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb hem ook alleen gekocht omdat ik een vakidioot ben
Mja voor het geld van dat ding kan ik ook een vliegticket boekenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weer afbreken en terug in de doos er mee
jij bent bulldozer operatorquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat excuus zal ik onthouden voor als ik ooit de d11 bulldozer zou kopen
veel mensen kunnen er ook een half jaar van eten ¯\_(ツ)_/¯quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja voor het geld van dat ding kan ik ook een vliegticket boeken
nee, maar tegen die tijd verzin ik er wel een verhaal bijquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar tegen die tijd verzin ik er wel een verhaal bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |