En dan pensioen?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 16:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha nee dan moet ik nog even een paar miljoen biljetjes verdiend hebbenquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:11 schreef Recce het volgende:
[..]bij zulke sets altijd jammer dat er stickers bij zitten. dat is voor mij een no-go bij zulke prijzige sets. Daarom heb ik ook alleen de Sian als supercarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik plak die stickertjes er ook niet op meestal. Deze set is wel erg duur voor wat je krijgt, maar goed, F1 en LEGO. Het moest maar.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij zulke sets altijd jammer dat er stickers bij zitten. dat is voor mij een no-go bij zulke prijzige sets. Daarom heb ik ook alleen de Sian als supercar
Kapsalon?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgens TB komt m'n voer over 49 minuten.
BWUUUUUUUUUUURP even de lege bakjes in de kliko douwen
Nee.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
Kan kalk eigenlijk op glas in vretenvolgens mij niet toch?
Nee. Calciumcarbonaat kan zich erop afzetten en dat krijg je er lastig af (maar wel met azijn). Maar invreten geloof ik niet in. Ook niet in "Glascorrosie" waar al die vaatwastablettenmiddeltjesreclamecommercialspotjes het over hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
Kan kalk eigenlijk op glas in vretenvolgens mij niet toch?
mja er zit nog pre-waterontharder/vorige bewoner kalk op mn douchewandquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Calciumcarbonaat kan zich erop afzetten en dat krijg je er lastig af (maar wel met azijn). Maar invroten geloof ik niet in. Ook niet in "Glascorrosie" waar al die vaatwastablettenmiddeltjesreclamecommercialspotjes het over hebben
Antikal sprayenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja er zit nog pre-waterontharder/vorige bewoner kalk op mn douchewandals jee r met je klauwen over gaat lijkt het net een of andere slangen huid..
Dikke 8 op de schaal van Braddie denk je niet?quote:
Ik weet eigenlijk niets van Braddie, behalve dat-ie een vetklep is en keyboard speelt. Vanwege dat eerste zal ik het maar beamen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dikke 8 op de schaal van Braddie denk je niet?
Dan is het nog licht buiten.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgens TB komt m'n voer over 49 minuten.
BWUUUUUUUUUUURP even de lege bakjes in de kliko douwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |