oh nee hoor gewoon een paar dagen van die kleine papieren stickertjes plakken met de nieuwe prijzen overal overheenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:54 schreef LTVDK het volgende:
Hier zijn ze denk ik zo zuinig dat de prijs pas omhoog gaat als de huidige menukaarten op zijn en ze nieuwe moeten laten drukken
Ik heb geen budget maar koop wel meestal wat er in de aanbieding is, en meestal als ik niet weet wat ik moet eten dan kijk ik in de 35% bakquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb jij een boodschappen budget of koop jij gewoon waar je random zin in hebt?
ik koop wel vrij random jaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb jij een boodschappen budget of koop jij gewoon waar je random zin in hebt?
nicequote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, en elke keer als ie boe zegt poept ie een chocolaatje uit
Ja dit doe ik ook maar niet oneindigquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een budget en binnen dat budget koop ik random waar ik zin in heb
Dat zou ook nog kunnen jaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh nee hoor gewoon een paar dagen van die kleine papieren stickertjes plakken met de nieuwe prijzen overal overheen
Nee 60 euro per week. En toen ik alleen woonde ging dat prima. Maar sinds il Gergi ken kan ik niet meer binnen de 120 per week voor 2 personen blijven want hij eet graag dure kaas en drinkt dure wijnquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dat budget is zo groot als de limiet op je pinpas
Ik haal ook vrijwel elke dag boodschappen, scheelt me een hoop weggooien denk ik welquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
ik koop ook vrij random. Maar ben wel gekapt met voor een hele week eten in huis te halen. Dat werkt met mijn onregelmatigheid niet.
En dan haal je het nog wel in Duitslandquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee 60 euro per week. En toen ik alleen woonde ging dat prima. Maar sinds il Gergi ken kan ik niet meer binnen de 120 per week voor 2 personen blijven want hij eet graag dure kaas en drinkt dure wijnOnze boodschappen zijn nu 50 euro voor mij en zeker 100 voor hem per week. Vreetboei.
ik normaal 2x per weekquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik haal ook vrijwel elke dag boodschappen, scheelt me een hoop weggooien denk ik wel
naja dat vooral.. zit ook veel impulsvreetwerk bij altijd.. maar als ik zie wat ik 6 maanden geleden weggooide in vergelijking met nuquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik haal ook vrijwel elke dag boodschappen, scheelt me een hoop weggooien denk ik wel
afgaande van jouw posts heb ik soms al het idee dat überhaupt wakker worden voor jou de hel isquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Elke dag naar de supermarkt, klinkt als de hel voor mij
elke dag een flitsbezorger laten komenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Elke dag naar de supermarkt, klinkt als de hel voor mij
Ik zag laatst.. I kid you not.. een Ali's kebab in Duitsland waar ze zulke stickers hadden geplakt op het menu dat op een beeldscherm stond afgebeeldquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh nee hoor gewoon een paar dagen van die kleine papieren stickertjes plakken met de nieuwe prijzen overal overheen
Op sommige dagen is dat ook zoquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
afgaande van jouw posts heb ik soms al het idee dat überhaupt wakker worden voor jou de hel is
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zag laatst.. I kid you not.. een Ali's kebab in Duitsland waar ze zulke stickers hadden geplakt op het menu dat op een beeldscherm stond afgebeeldBlijkbaar kon niemand de slide even aanpassen
Had ik kunnen doen toen ik nog in Agga woonde, maar hier kennen ze net Thuisbezorgdquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
elke dag een flitsbezorger laten komen
Ja dat impuls heb ik ook, als ik voor 3 dagen eten in huis haal heb ik vaak de 2e dag alweer trek in iets dat ik niet heb gekocht en dan ga ik dat alsnog kopenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naja dat vooral.. zit ook veel impulsvreetwerk bij altijd.. maar als ik zie wat ik 6 maanden geleden weggooide in vergelijking met nudan is dat impulsvreetwerk een stuk goedkoper dan de meuk die ik weggooide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |