Is wel leuk als cadeautjequote:
Haha snijplankje heb je ook al?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, toffe acties heeft hij![]()
Ik heb trouwens al zo'n snijplankje, maar nog geen mesje, want ik heb mesjes zat
Hoi hier heb je 12 droge worsten, succes.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is wel leuk als cadeautje
je wil niet iemand helemaal overladen met worst
Dit klinkt best apart.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, toffe acties heeft hij![]()
Ik heb trouwens al zo'n snijplankje, maar nog geen mesje, want ik heb mesjes zat
Sommige vrouwen en mesjes,ik heb daar nare ervaringen mee.quote:
Ja tuurlijkquote:
Tof!quote:
Ik zelf zou wel blij zijn, maar ja..quote:
Ik doe gewoon normale dingen met die mesjes..quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sommige vrouwen en mesjes,ik heb daar nare ervaringen mee.
Oke @Modusquote:
quote:De Deeldoos
De Deeldoos bevat 2 x 3 droge worsten om te delen met wie je maar wilt. Kies de eerste en tweede variant en je krijgt De Deeldoos voordelig thuisbezorgd. Spreek de naam niet te snel uit om misverstanden te voorkomen.
Naar de wc geweest?quote:
Dit wil ik kijken.quote:Michel Stokx misbruikte en vermoordde mogelijk 65 kinderen door heel Europa, onder wie Jessica Laven uit het Noord-Hollandse Blokker. Daarmee was de vriendelijke vrachtwagenchauffeur zo mogelijk nog monsterlijker dan Marc Dutroux. Toch doet zijn naam niet veel belletjes rinkelen. Dat zou weleens kunnen veranderen door de driedelige documentaire De Sneeuwman die vanaf woensdag te zien is op Videoland.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:23 schreef bitterbal het volgende:
kut china
https://nos.nl/artikel/24(...)ampen-voor-oeigoeren
Daar ben ik ook naar aan het kijken. Mijn S8 is al bijna vijf. Ik ben benieuwd wat je er van vindt.quote:
wacht met smart op de verzendmailquote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar ben ik ook naar aan het kijken. Mijn S8 is al bijna vijf. Ik ben benieuwd wat je er van vindt.
quote:Bij de familie van Cheryl wil het er nog altijd niet in dat Stokx de dader is. Haar moeder Nellie ’voelt’ dat Cheryl nog leeft. Bovendien, menen de nabestaanden, die Stokx was een enorme manipulator die alleen kindermoorden toegaf waar hij op grond van overweldigend bewijs niet meer onderuit kon. Waarom zou hij dan ’gratis’ een andere moord bekennen? Precies, om te manipuleren.
Accu vind ik meestal niet zo'n probleem. Zelfs met een vijf jaar oude accu red ik het bijna altijd nog wel en anders heb ik wel een powerbankje.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wacht met smart op de verzendmail![]()
Had op youtube gezien dat het een goed toestel is maar misschien een toch wat beperkte accu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |