SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Ama op 24-05-2022 13:40:18 ]Your beauty never ever scared me.
Die pik ik nog.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader noemt alles een berichtje.
tegelijk?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit achter het raam enorm aan m'n tiet te krabben en m'n neus leeg te baggeren.
Even het gordijn dicht doen.
Ik heb ook een vervelende tietdag vandaagquote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit achter het raam enorm aan m'n tiet te krabben en m'n neus leeg te baggeren.
Even het gordijn dicht doen.
wat is dat?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een vervelende tietdag vandaag
Dan zit 'ie niet lekker.quote:
Nee, iets gaat dan bloeden denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die bewegingen wil ik niet door elkaar halen.
Jaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:48 schreef gianni61 het volgende:
Denk niet dat vakantiegeld vandaag komt. is dit een teken van het universum dat ik geen nieuwe heggenschaar moet kopen?
Beter bewaren voor iets leuks.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:48 schreef gianni61 het volgende:
Denk niet dat vakantiegeld vandaag komt. is dit een teken van het universum dat ik geen nieuwe heggenschaar moet kopen?
Is die daar ook goedkoper?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:50 schreef FranticDJ het volgende:
@:ltvdk vanavond tussen 20 en 21 komen er weer ps5's in de ibood hunt
tot nu toe alleen xboxen zien langskomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |