quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:33 schreef bitterbal het volgende:
Michel Stockx (Lochristi, 1942 – Beverwijk, 25 september 2001) was een seriemoordenaar en vrachtwagenchauffeur uit Assen en oorspronkelijk afkomstig uit België.
Op 27 juli 1991 lokte hij de 11-jarige Jessica Laven uit Blokker mee uit een zwembad in Zwaag. Later werd zij bij Nieuweschans gewurgd teruggevonden. Bij zijn verhoren bekende Stockx ook twee Duitse jongetjes, de 13-jarige Marco Weisser uit Wiesbaden en de 10-jarige Salim Thattil uit Neustadt an der Weinstraße, te hebben misbruikt en vermoord.
Voor de moorden op Jessica, Marco en Salim werd Michel Stockx in november 1992 veroordeeld tot 20 jaar cel en tbs en hij werd opgesloten in de Penitentiaire Inrichting Scheveningen. Enkele maanden voor zijn dood ontstond er beroering in Nederland toen bleek dat hij in de gevangenis een WAO-uitkering ontving.
Op 18 september 2001 stootte hij daar tijdens zijn arbeidstherapie een fles terpentine om en sloeg van schrik een tl-buis stuk, waardoor brand ontstond. Meer dan 60% van zijn lichaamsoppervlak verbrandde en hij werd overgebracht naar het brandwondencentrum in Beverwijk. Hij overleed daar op 25 september. De ouders van Jessica Laven reageerden verheugd op dit nieuws en hingen de vlag uit. Volgens justitie was het een noodlottig ongeluk, maar in de media werd gespeculeerd dat het een moordaanslag of zelfmoord betrof. Justitie sloot dit echter uit.
Jullie kunnen wel een podcast gaan doen.quote:
Dan zal het wel een prima telefoon voor je zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Accu vind ik meestal niet zo'n probleem. Zelfs met een vijf jaar oude accu red ik het bijna altijd nog wel en anders heb ik wel een powerbankje.
Het is vast een complot!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat gek dat die naam helemaal niet bekend is...
ingesproken door @Budapestenaarquote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen wel een podcast gaan doen.
Ja, dat is wel kut. Die nieuwe lader is vast sneller?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan zal het wel een prima telefoon voor je zijn![]()
ah er komt ook geen stekkerdoosje meer bij, alleen een kabel
Is dat beter denk je?quote:
Denk beter met @CherryLips want zij heeft meer een liefde voor true crime volgens mij.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik niet. hoop dat het kabeltje op het stekkertje past wat bij de s10e kwamquote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is wel kut. Die nieuwe lader is vast sneller?
*Zet aluminium vergiet op hoofd.quote:
Ramenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Zet aluminium vergiet op hoofd.
Zou luisteren.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Het heeft wel wat,ik vind de Volksjury wel mooi.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk beter met @:cherrylips want zij heeft meer een liefde voor true crime volgens mij.
Da's het voordeel aan een universele aansluiting.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. hoop dat het kabeltje op het stekkertje past wat bij de s10e kwam
Ik heb te weinig geduld voor podcasts. Ik lees liever wiki pagina's en kijk docu's.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het heeft wel wat,ik vind de Volksjury wel mooi.
Maar er zijn ook slechte.
is het dezelfde dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's het voordeel aan een universele aansluiting.
Ik combineer podcasts altijd met klusjes in het huishouden of wandelingen, zo op zichzelf vind ik het ook niet echt zo spannendquote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb te weinig geduld voor podcasts. Ik lees liever wiki pagina's en kijk docu's.
Ik weet niet uit m'n hoofd wat je nu hebt, maar als een een oplaadkabel bij zit, verwacht ik dat die gewoon in een USB-ingang past.quote:
Ja, dat past wel. Die stekker kan met 15 Watt laden en de S22 kan met 25 Watt laden. Je zou dus een nieuwe oplader moeten kopen als je sneller wilt opladen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. hoop dat het kabeltje op het stekkertje past wat bij de s10e kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |