Sowieso bans.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee waarom die een ban heeft maar hij komt terug
Ik kon hem een tijdje geleden niet meer vinden. Volgens mij was die reactie verwijderd.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga het verhaal niet teruglezen
Rennen, daar moeten we heen!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Midden/Zuid-Amerika kun je volgens mij wel een lintwormdieet volgen.
Paar daagjes afkoelen kan soms heul geen kwaad voor een hoop mensen hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Sowieso bans.Tenzij iemand zich heel erg misdraagt, maar ik vind het nogal kinderachtig dat geban.
Deze reeks blijft een van mijn favorieten https://www.reddit.com/r/(...)r_for_the_us_forest/quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n favorieten niet meer vinden op reddit.
Doe mij ook zo’n binnenkantbeestjequote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
misschien zit ik vandaag wel al onder de 70 kilo
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe mij ook zo’n binnenkantbeestje![]()
@:uitstraling
Werken wij bij Tele2?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:49 schreef bitterbal het volgende:
nu heb ik al een paar keer ingelogd op de tele2 site om te kijken naar de verschillende opties voor verlengen. Nu kreeg ik net een sms dat ze mij binnenkort gaan bellen met een speciaal aanbod. Denken jullie dat dat de moeite waard is om te wachten?
Met je wel de rundervariant nemen en niet de varkensvariant.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe mij ook zo’n binnenkantbeestje![]()
@:uitstraling
Ja dat was een van de eerste dingen die ik daar lasquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze reeks blijft een van mijn favorieten https://www.reddit.com/r/(...)r_for_the_us_forest/
Oh god ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze reeks blijft een van mijn favorieten https://www.reddit.com/r/(...)r_for_the_us_forest/
ik heb denk ik de visvariantquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met je wel de rundervariant nemen en niet de varkensvariant.
Precies mijn punt, maar dan betreffende bans uitdelen. Maar laat maar..... ik wil ook niet opnieuw de discussie aanwakkeren, want blijkbaar is het gisteren al besproken.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar daagjes afkoelen kan soms heul geen kwaad voor een hoop mensen hoorWe moeten ook niet doen alsof er heul wat aan de hand is.
wat je wel wil horen..quote:
besprokenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Precies mijn punt, maar dan betreffende bans uitdelen. Maar laat maar..... ik wil ook niet opnieuw de discussie aanwakkeren, want blijkbaar is het gisteren al besproken.
Ja en dat had ook gisteren niet gehoeven inderdaadquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Precies mijn punt, maar dan betreffende bans uitdelen. Maar laat maar..... ik wil ook niet opnieuw de discussie aanwakkeren, want blijkbaar is het gisteren al besproken.
nee ende neequote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:57 schreef gianni61 het volgende:
wordt het een gieter of een theekannetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |